AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #21 Skrevet 4. august 2011 Jeg bor for tiden i et leilighetskompleks. Jeg har leilighet ved inngangen i første etasje, noe som betyr at alle som skal gå inn/ut, må gå forbi mine vindu. Derfor har jeg aldri gardinene trekt fra, verken i stua eller på soverommet. Prøvde det da jeg nettopp hadde flytta inn, men røykerne sto alltid og stirra inn på meg. Svært ubehagelig! Når det gjelde svigermødre som bare valser inn på soverommet... har en sånn, jeg også. Eller, hun kommer ikke inn hver morgen vi sover der og trekker fra gardinene, men hun pleier ofte å bare slenge opp døra uten advarsel. Jeg blir veldig varm når jeg sover, så jeg pleier ofte å ligge oppå dyna, helt kliss naken. Hver natt. For ikke så lenge siden kom hun inn uten forvarsel, og jeg våkna til 1 stk. svigermamma som sto og så på meg, snakket til meg, mens jeg lå der helt naken og fortsatt i søvnmodus.
Gjest Badabing Skrevet 4. august 2011 #22 Skrevet 4. august 2011 Står opp, dusjer, kler på meg inne på soverommet og så trekker jeg fra gardinene.
Gjest gurimalla Skrevet 4. august 2011 #23 Skrevet 4. august 2011 Tar opp gardinene når jeg står opp, ikke så nøye mtp påkledning osv, men så har vi heller ikke innsyn på soverommet vårt.
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. august 2011 #24 Skrevet 4. august 2011 Gardinene jeg har i det eneste vinduet i hybelen min er alltid trukket for. Takken går til ungene som kliner hele ansiktet i vinduet de få gangene jeg har gardinene trukket fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå