Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i lekre dørvridere?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til meg?

Jeg har titta hos Byggmakker og Interiørland, men ikke funnet noen jeg har lyst på...Kanskje det finnes noen steder på nettet hvor jeg kan finne sånt?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er dyrt :o . Enkelte typer koster nesten 2000 kroner for ETT sett (til EN dør).

DET er grisemye penger. De har / hadde på Biltema. Noen helt enkle glatte i stål med en messing-ring. En jeg kjenner kjøpte der og de var veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET er grisemye penger. De har / hadde på Biltema. Noen helt enkle glatte i stål med en messing-ring. En jeg kjenner kjøpte der og de var veldig fine.

JA! Biltema har! Ikke så veldig spesielle, men helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kuriositet kan nevnes at jeg i sommer kom over en spesialbutikk i Cannes som kun solgte dørvridere og knotter. En hel butikk full av "håndtak" :ler: Der var det mye spesielt og flott, men dessverre i prisklasser helt utenfor mitt felt :roll:

Men jeg har sett fine, og ikke så veldig dyre, dørvridere hos forskjellige byggvareforhandlere og hos IKEA også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal ta en titt hos Claes Ohlsson, og så kom jeg på at kanskje Jernia har...Jeg er ikke ute etter noen kjempedyre, men forrige gang jeg kjøpte tok jeg noen billige noen, og de blir så fort "slarkete". Kommer til å legge mer penger i dem nå - og satse på å ha dem lenge! Men over 500 kr settet er IKKE aktuelt!

Jeg får fortsette å titte jeg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk TrioVing eller MU (Møller Undall). De er de som leverer beslag til "alle" dører... Alle lås-smeder, butikker etc. har store, tykke kataloger. Hvis du har mulighet kan du også sjekke med de store dør-leverandørene: Sweedoor, Nordic, Trenor etc.

Masse lekkert, jeg har katalogene på jobb :-)

Hilsen dør-selgeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger en butikk i Trondheimsveien i Oslo (like nedafor Carl Berners plass) som også har spesialisert seg på knotter og henglsler og dørvridere. Har ikke vært der på veldig lenge, men så en annonse for dem for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...