Gjest lostlove Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Noen her som har reist gjennom work and travel før og/eller evnt kunne tenkt seg å gjøre det eller gjøre det igjen, bare ett nytt land?? Selv har jeg gjort det i Australia ett år... Men er nå keen på å gjøre noe lignende igjen! Noen flere der ute som vil, eller har vært så kan komme med tips om andre land eller spennende reiser en kan hive seg ut på? Er ei jente i midten av 20 åra, som ikke klarer finne ro i kroppen, er så reiselysten at jeg klarer ikke slå meg til ro.. Har en bakgrunn med en eks kjæreste ikke minst, som jeg skulle likt å komt over en gang for alle.. Så ett års reising med nye mennesker og kulturer etc for å fordøye det hele å komma på andre tanker å vokse mer som person, er absolutt ikke å forakte! Tenker New Zealand kanskje..og ett år.. Men om det blir for lenge i det lille landet vet jeg ikke.. Har hørt MYE positivt ihvertfall. Og at menneskene er utrolig koselige og vennlige.. Møtte på ett par i Australia da jeg var der, så har ikke fått noe dårlig intrykk av dem i det heletatt Noen som ville vært med på tur kanskje? Ett års tid.. Fra høsten av.. Oktober/November..? Råd tips og erfaringer mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå