Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom over denne siden når jeg søkte på synonymer til veltalenhet http://kryssord.org/

Men finnes kanskje noen bedre?

Herlighet, den siden har svar på alt, jo!! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Herlighet, den siden har svar på alt, jo!! :fnise:

Jeg vil i tillegg anbefale www.kryssord.no. Det er inndelt i flere fora, Allers, Hjemmet, Dagbladet osv.

En side som er flott for løsning av oppgaver av typen "hulter til bulter" er www.menneske.no/ord.

www.kryssquiz.no er super til sudokuoppgaver.

Skrevet

Sender dere inn kryssordløsningene i bladene dere kjøper? Jeg har nå nettopp sendt inn besvarelse på kryssord.no, men har ikke løst og dermed svart på alle oppgavene. Gjør det noe? Hvordan gjør dere det når dere sender inn besvarelse? Via post, over nett, mail eller sms?

Skrevet

Sender dere inn kryssordløsningene i bladene dere kjøper? Jeg har nå nettopp sendt inn besvarelse på kryssord.no, men har ikke løst og dermed svart på alle oppgavene. Gjør det noe? Hvordan gjør dere det når dere sender inn besvarelse? Via post, over nett, mail eller sms?

Yes, jeg sender inn :biggrin: Jeg sender inn via internett. Det er enkelt og greit, og så slipper man betale frimerke :fnise: Det er ikke alle kryssord du kan sende inn via internett heller, for de krever at du sender inn hele kryssordet, ferdig løst. Men så lenge det bare er ordgaten de spør etter så sender jeg via nettet :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Genial tråd :) jeg føler meg også ganske bestemoraktig ja :fnise:

det første jeg gjør på lørdagsmorgninger er å løpe til å butikken for å kjøpe vg, så skynter jeg meg hjem for å sette igang med xxl-krysset i magasinet :klaske:

før så løste jeg disse bladene dere prater om også, men det ga jeg opp for et par år siden, fordi jeg kunne jo løse alle kryssordene i blinde! altfor mye går igjen, altfor ofte :(

denne tråden skal jeg jaffal følge med i :jepp:

Skrevet

Jeg må helt ærlig si at det å løse kryssord ikke lenger var "å løse kryssord" da jeg for en ukes tid siden begynte å prøve ut denne siden som også er nevnt over. Den løser jo hele kryssordet for meg, og da sitter jeg ikke igjen med en seiersfølelse hver gang jeg har løst et litt vanskelig kryssord.

Så tror jeg heretter løser ved hjelp av ordbok og mindre smarte kryssordbøker, før jeg går videre til nødløsningen kryssord.org hvis jeg står helt bom fast. :)

Skrevet (endret)

Herlighet! Her har jeg strevet med en kryssord i lengre tid, og så finner jeg tips i denne tråden om sider som vet ALT! Takk!

Hvordan kunne jeg vite at "fjellnymfe" var OREADE?

Men jeg slår ikke opp uten at jeg står bom fast jeg heller.

Endret av hjertesukka
Skrevet

:fnise:

Skrevet

:fnise:

Har bare hørt om ei fjellnymfe og det er HULDRA. Men det blei jo aldeles feil, sjølsagt.

Takk igjen for lur tråd.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet for å sanke inn stemmer.

Kråkesaks.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Herlighet! Her har jeg strevet med en kryssord i lengre tid, og så finner jeg tips i denne tråden om sider som vet ALT! Takk!

Men jeg slår ikke opp uten at jeg står bom fast jeg heller.

Nei, det er jo ikke så gøy å slå opp ord.

Det verste jeg vet er når kryssordbladene har løsninger bakerst, når jeg først begynner å kikke på et svar eller to så klarer jeg ikke å stoppe. Men det er mye mer tilfredsstillende å sitte og gnage på noe i evigheter og så se lyset helt selv! Eller spør mamma :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er det noen andre som plages med kryssord.org? Får aldri åpnet siden, bare beskjed om at siden ikke kan vises. Utrolig irriterende!

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg kan anbefale gratiskryssord.no for dem som liker den digitale tidsalder :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...