AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hadde det ikke vært fint å plukket ut et fint oppuset hus og bare flyttet rett inn? Kanskje kjøpt møblene til de forige eierne, om man likte dem, og bare kost seg? Hvor er drømmetomten deres?
Sissan9 Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 I byen der jeg bor, helt nede ved vannet. Dessverre finnes ingen tomter der, og alle husene går i arv.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg vil ikke ha hus. Men en leilighet sentralt i Bergen like i vannkanten - ja takk.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 I hvilket fylke hadde vært best synes du? Eller kommune om du vil si det?
SmallTalk Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Kunne godt tenkt meg en liten, koselig sørlandsvilla et eller annet sted langs sjøen her på østlandet og med 50 meter ned på min egen strand.
Gjest Badabing Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 En lettstelt leilighet på St. Hanshaugen.. Får jeg lov til å si leilighet?
sebastianen Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Jeg ville hatt et hus på Iraklia (bitteliten øy i kykladene med 103 innbyggere )
Betty2 Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 ville hatt et hus på fjellet på fjellsiden opp mot damsgårdsfjellet (ligger i Bergen kommune)
Gjest Blondie65 Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 ville hatt et hus på fjellet på fjellsiden opp mot damsgårdsfjellet (ligger i Bergen kommune) Ingen sol der jo. Bare om morgenen.
Gjest Jytte Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Jeg er ferdig med hus, så en stor leilighet ved sjøen er mitt neste mål. Sitte på verandaen og høre bølgeskvulp I den byen jeg bor ... i vest!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Lilighet er også fint, men med rolige naboer.
Gjest gurimalla Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 Skulle gjerne hatt en middels stor "legevilla" fra ca 1900 med strandkant og brygge. Huset skulle ligge i en koselig trehusby. I virkeligheten bor jeg i et helt OK 80-tallshus (med fin hage) i en ikke særlig pen by. Fin tilgang til både fjord og fjell er likevel ett pluss
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Er i ferd med å få drømmehuset mitt, håper jeg. Har kjøpt tomt på SørVestlandet, like ved sjøen og ikke langt fra sivilisasjonen. Men huset mitt blir ikke noen stor og prangende villa, men alt på et golv og praktisk med tanke på alderdommen. Hage uten plen.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 Jeg har lyst på en sånn liten hvit bestemorstue med hage, rosebusker og liten strandtomt. Den skal ikke ligge øde til for jeg vil ha naboer, men ikke for tett på og ingen med barn. Og det skal være en butikk i gåavstand. Den skal enten ligge på sørlandet eller i danmark
Rosalie Skrevet 2. august 2011 #16 Skrevet 2. august 2011 Toppleigenheit med 3 soverom og stor, usjenert terasse i nærleiken av Sjølyst i Oslo. Skal naturlegvis ha utsikt over Frognerkilen.
Betty2 Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Ingen sol der jo. Bare om morgenen. Kommer ann på hvor på vestsiden av fjellet mann plaserer huset. og ikke minst hvordan det blir plassrt. hadde jeg hatt penger nok. så hadde nok komunen motatt en overpriset sum. så knne jeg fått tomten jeg lenge har drømt om :-)
Gjest bazibaz Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Toppleilighet ytterst på Tjuvholmen med 3 soverom, god uteplass og garasjeplass.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Jeg ville kjøpt et fint hus på Jeløya i Moss. Son kunne også vært aktuelt, samme med Nøtterøy i Vestfold. Skulle det vært hus nummer to (feriested) ville jeg kjøpt noe i Italia.
Gjest grønnfi Skrevet 4. august 2011 #20 Skrevet 4. august 2011 En mintgrønn villa i Karibien Med Rosa "shed" og en kjekk mann som gartner 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå