AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hei! Jeg har nå akkurat flyttet inn i en studenthybel, og den er ganske fin..MEN, det er et men. Det er gule karmer rundt vinduene (syns godt selv om man har gardiner) + gul dør..Vi snakker trafikkskilt-gult Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke for å innrede..Jeg har også en seng som jeg skal bruke som sofa på dagtid, lurer litt på hvilke farger jeg burde bruke på puter, sengetepper osv her? Vinduet er rett over senga, så det gule syns godt, må derfor ha noe som passer til det. Veggene ellers er lyse og hvite. Har mye brune puter fra før, men føler kanskje at det blir litt for 70-talls.. og å bruke kun svart blir også kjedelig, hvitt også.. Hmm! Noen tips?
Topplue Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Kan du være så heldig å til en avtale med huseier om at du maler karmer og dør og betaler selv? Så blir du kvitt hele problemet? Hvis ikke så synes jeg at det hadde vært kult om du skaffet et sengeteppe eller puter i samme gulfarge.
Gjest Best Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Forever; jeg tipper det er ståldør og stålkarmer så de måler man ikke i den type hus;-)
Gjest odisi73 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Det kan jo være litt kult med masse farger når du har gult. Puter og tepper gjerne ett bilde og noen grønne planter så ser det fort friskt ut. Lover deg at turkis,rosa,grønn og andre gladfarger er fint sammen med gult. Håper du får det fint
Antique Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Tusen takk for svar Går ikke ann å male over, nei! Men ja, jeg får vel kjøre på med litt andre friske farger kanskje :D hehe!
SkalNED Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Limegrønt,turkis og sånt passer i grunnen fint med gult
Gjest Consensio Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Lilla! Det er så fint til gult syns jeg
Gjest grønnfi Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Lilla! Det er så fint til gult syns jeg Slenger meg på den. Lilla, også går du og kjøper deg et kjempelerret og noe acrylmaling (Rema 1000 Har billige) Mal et bilde hvor du tar opp både gulfargen og lilla. Og nei du trenger ikke ha noe "motiv" bare klin ut med pensel.
Meridian Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Kan det minne litt om knall-påskegult også? Da er det fint med sterke farger som rødt, grønt, lilla. .. så kan du variere med lilla om høsten, rødt om vinteren, og grønt om våren/sommeren? Syns det hørtes kult ut med gult
Antique Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Tuusen takk for svar tror det blir litt lilla hvertfall, er igrunn fint sammen med gult det ja
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Gult, grønt og lilla tror jeg blir bra sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå