rigelgutten Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hadde du ville reist til utlandet alene ? hvis ikke,hvorfor? Hva er du redd? ville du vært borte i 14 dager?
Aranciata Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Hei, det er ganske mange tråder om å reise alene, bare bla litt nedover så ser du dem sikkert! Jeg elsker å reise og gjor det både alene og sammen med andre. Når jeg reiser alene passer jeg litt bedre på, og planlegger kanskje litt mer. Ikke vaer redd!
attegløyma Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Har reist til utlandet aleine sidan eg var 17 år, stort sett mykje lenger enn 14 dagar. Ser ikkje verken faren eller problemet med å reise aleine. Så lenge ein passar seg for å verte for berusa, ikkje er naiv i samtale med framande og held seg til befolka områder er det ikkje mykje å vere redd for. No kjem alt sjølvsagt an på kor ein reiser, men eg har reist aleine i Afrika sør for Sahara, midtausten, Japan, Thailand, USA, Australia og stort sett heile vest- og sentraleuropa, og aldri hatt nokon problem med noko.
The Kitten Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Å reise alene er fantastisk. Det gir en skikkelig frihetsfølelse.
Gjest Consensio Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Ja, jeg ser ingen grunn til å være redd for å reise alene. Sunn fornuft og litt logikk må man ha om man reiser alene, men også når man er flere.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Jeg reiser også alene - men jeg har hittil begrenset lengden på reisen til 1 uke.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Ja, selvsagt tør jeg reise alene. Skulle bare mangle. Jeg reiser ikke på 14 dagers turer, da jeg foretrekker flere og kortere ferier.
Gjest gutt92 Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Vært i utland med bare et par kompiser og som er null stress, så har jeg flydd fram og tilbake fra USA og bodd hos vertsfamilien i mellomtiden (utvekslingsstudent i et år). For min del er det NULL stress, pga jeg elsker å reise og jeg HATER å være hjemme her med familien som BARE stresser meg.
MissStiles Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Jeg har reist alene flere ganger. Både til storbyer eller syden. Like bra uansett. Kan anbefales. Da er man ikke avhengig av andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå