Gå til innhold

Barnefamiliers sex og samliv :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Når man stiller følgende spørsmål: Hvor ofte har dere sex? på sex delen av forumet så får man stort sett alltid svar som ikke alltid stemmer med den virkelighetsoppfatningen man har selv. Derfor stiller jeg det samme spørsmålet her; hvor antakeligvis flere er i samme situasjon som meg selv, dvs har barn i forskjellige aldre :)

Hvor ofte har dere sex?

Hva synes du er "normalt" for deg?

Setter dere av tid?

Fungerer samlivet som du ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel slik for dei fleste at når man ikke setter av nok tid til hverandre skranter sexlivet og dermed også forholdet.noen får store problemer og er mye slitne av mas og jag med barn og jobb at forholdet skaranter sammen med sex livet.

dette fører ofte til utroskap og lysten på ett annet liv.mange ender da med brudd når barna er i tidlig skole alder eller før.

:kgbaby:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Noen ganger i uken, noen ganger mindre.

2-4 ganger i uken...?

Setter dere av tid?

Ja! Når vi vil gjør vi det, men ingen fast tid ;)

Absolutt! Synes det er blitt bedre etter at vi fikk barn. Vi er liksom blitt en "helhet".

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Som regel minst 1-2 ganger i uken, noen ganger oftere eller sjeldnere

2-3 ganger i uken

Setter dere av tid?

Ikke sann som at "onsdag neste uke da skal vi ha sex", men hender vi "avtaler" å ha sex til kvelden eller når babyen sover middag:p

Så passer vi også på å sette av tid til kjærestetid, ikke bare sex men å finne på noe koselig sammen:)

Ikke nå for tiden, siden jobbsituasjonen til sambo er usikker, så han har derfor 2 jobber mens han venter på om han får fortsette i dne han vil(er ferievikar nå, men skulle kanskje få fortsette)

Men sett vekk i fra det har vi det utrolig bra sammen! Som hun over skrev, har vi blitt en helhet:)

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Varierer veeldig. Kan bli flere ganger på en uke, men det kan også gå et par uker mellom hver gang.

Et par ganger i uken, kanskje?

Setter dere av tid?

Noen ganger, når vi finner ut at det virkelig er på tide :fnise:

Ja, vi har det veldig fint sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Gjennomsnittlig 2-3 ganger i måneden, noen ganger oftere, andre ganger kan det gå opptil 6 uker før vi finner hverandre under dyna...

Hva synes du er normalt for deg?

Kommer an på formen, men 1-2 ganger i uka hadde vært ok.

Setter dere av tid?

Nei, egentlig ikke. Men noen ganger kan det ligge i lufta, andre ganger skjer det helt spontant.

Nei, er vel ikke helt fornøyd, men regner ikke med noe annet etter flere år sammen. Vi fungerer greit på på de fleste plan.

Gjest ann onym
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

- de varierer, fra en gang i måneden, til to ganger i uka. Mannen min reiser halve året.

- synes vi har det ganske normalt jeg, men jeg skulle gjerne hatt mer sex, føler at vi har lite i forhold til andre, som etter sigende har det omtrent annenhver dag... Her står det både på lystfølelse som jeg føler jeg mangler, og det at han er en del borte så klart.

Setter dere av tid?

- nei, sex er spontant her i huset.

- Synes vi har det bra, men føler som sagt at vi kanskje har lite sex, og skulle gjerne hatt lysst oftere. Føler at det er meg det står på.

AnonymBruker
Skrevet

Når man stiller følgende spørsmål: Hvor ofte har dere sex? på sex delen av forumet så får man stort sett alltid svar som ikke alltid stemmer med den virkelighetsoppfatningen man har selv. Derfor stiller jeg det samme spørsmålet her; hvor antakeligvis flere er i samme situasjon som meg selv, dvs har barn i forskjellige aldre :)

Hvor ofte har dere sex?

Setter dere av tid?

Kommer jo litt an på antall barn og deres alder også. Vi har tre i alderen 4 mnd til 4,5 år, og har hatt sex 2 ganger siden minsten kom. Jeg har vært gravid i tilsammen 117 uker de siste 5 årene, og det har blitt lite sex i svangerskapene. Og lite sex i barseltiden. Og nå er vi rimelig slitne begge to, med tre småbarn.

Det plager meg ikke akkurat nå, fordi søvn og hvile står øverst på listen når alle dagens plikter er gjort. Det blir nok mer sex etterhvert. Ville nok vært fornøyd om vi klarte en gang i uka mens barna er små. Vi må nok regne med å sette av tid til sex i noen år fremover, ja...

Om samlivet fungererer som jeg ønsker? Tja, nå er liksom bare situasjonen sånn. Vi setter oss ikke ned og griner av den grunn. Vi har mange år foran oss :).

Gjest mamma mia
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Gjennomsnittlig et par ganger i uka, noen ganger mer, andre ganger mindre. 2-4 ganger.

Synes det er akkurat passe for tiden, med to barn under 4 år og en til på vei..Kvalm for tida nå, så det blir kanskje ikke mange ganger i uka fram til kvalmen gir seg :)

Setter dere av tid?

Noen ganger gjør vi det, særlig hvis det har vært mange dager siden sist og den ene synes det er på tide igjen :D Eller hvis vi har vært travle med møter og ting på kveldstid, da setter vi av en kjærestekveld med god mat osv oss to etter barna har lagt seg

Ja, vi har et godt og trygt forhold, vet hvor vi har hverandre og samarbeider godt og et sexliv som begge er fornøyd med. Tenker alt blir enda bedre når barna blir større også, det kan jo være slitsomt med småbarn, jobb og fritidsaktiviteter og alt som hører med.

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Siden jeg er gift med en sjømann som reiser omtrent halve året blir det 5-8 ganger i uken når han er hjemme.... (4-6 ukers pauser)

3-6 ganger i uken tror jeg... men jeg trodde vi hadde lite sex i forhold til andre jeg... :fnise:

Setter dere av tid?

Med to små barn i huset hender det nok det ja. Blir ikke like spontant som før, men vi får til det vi vil :)

JA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...