Gå til innhold

Kan man bruke lapp?

Nevian

Anbefalte innlegg

Du befinner deg i en situasjon hvor jeg ikke får muligheten til å snakke skikkelig med deg (eventuelt ikke tør ;)), så istedet gir jeg deg en liten lapp hvor det står "Synes du er søt :), navn og tlf.nr". Hva ville du tenkt om dette? Kunne du sendt en melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du fjorten år?

Kan du ikke like så godt få en venninne til å "spørre" for deg.

Du får sikkert fem minutter til å faktisk snakke med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne fint ha blitt sjarmert av en slik lapp! :D (Vet ikke heelt om jeg hadde turt å sende en selv :sjenert: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått noen sånne på jobb... Jobber som bartender og får i blant en serviett med en kommentar og nummer. Kaster de bare :sjenert: Selv om fyren virker bra, tenker jeg at han bare tuller og om jeg hadde sendt melding hadde jeg dummet meg ut. Kanskje hadde han glemt det dagen derpå også.

Men i edru tilstand hadde det muligens vært koselig:) Jeg er av den sjenerte typen selv og hadde blitt skremt om noen spurte om "date" face to face. Lettere og mindre avskrekkende skriftlig:)

Vel, kommer helt an på situasjonen. Kunne vært sjamerende, men kunne også vært merkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i edru tilstand hadde det muligens vært koselig:) Jeg er av den sjenerte typen selv og hadde blitt skremt om noen spurte om "date" face to face. Lettere og mindre avskrekkende skriftlig:)

Skjønner godt at de går i søpla når den du får det av mest sannsynlig er mer eller mindre påseglet. Jeg satt også med teorien om at vedkommende antakelig blir "skremt" hvis jeg bare spør rett ut, og hvis hun får en lapp får hun ihvertfall muligheten til å tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv motatt en slik lapp... Eller rettere sagt, den satt i vindusviskeren min. (Og ja, jeg lira av meg noen gloser.. når jeg trodde at jeg hadde fått bot.)

Men over til poenget, jeg synes dette var meget smigrende. Han hadde skrevet noen vakre ord, og avsluttet med at jeg bare måtte la være å kontakte han om jeg følte dette var ubehagelig, men at han bare ikke klarte å la være. Bare der scora han et poeng eller to, i mine øyne.

Jeg sendte en meldig... Og fikk veldig raskt svar. Til min store overraskelse, var det det pene mannebenet jeg møtte på i heisen. :lur:

Så ja, jeg ville absolutt falt litt for en slik lapp. Men med velvalgte ord. :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv motatt en slik lapp... Eller rettere sagt, den satt i vindusviskeren min. (Og ja, jeg lira av meg noen gloser.. når jeg trodde at jeg hadde fått bot.)

Men over til poenget, jeg synes dette var meget smigrende. Han hadde skrevet noen vakre ord, og avsluttet med at jeg bare måtte la være å kontakte han om jeg følte dette var ubehagelig, men at han bare ikke klarte å la være. Bare der scora han et poeng eller to, i mine øyne.

Jeg sendte en meldig... Og fikk veldig raskt svar. Til min store overraskelse, var det det pene mannebenet jeg møtte på i heisen. :lur:

Så ja, jeg ville absolutt falt litt for en slik lapp. Men med velvalgte ord. :rodmer:

Støttes! Men det er veldig avhengig av situasjon. Som bartender blir det kanskje litt vanskelig å ta stilling til hvor seriøst det er og sikkert andre yrker også. Tanken i seg selv er derimot kjempe den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre hva han skrev til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg fikk sånn lapp da jeg var 22. Må innrømme at jeg syntes det var litt sært siden jeg ikke kjente fyren noe særlig, og såvidt visste hvem det var. Mer creepy enn søtt.

Ville heller sendt melding eller spurt rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres søtt ut jeg! I hvert fall om jeg hadde fått lappen fra en fyr som viste seg å være interessant i mine øyne.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hvis jeg hadde fått en slik lapp fra ei søt jente i klassa eller noe, hadde jeg syntes det var litt søtt. Selv om man ikke tør å snakke med den man liker, trenger man ikke å være sjenert. Eller bare om hu ikke får sjansen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...