AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Jeg bruker størrelse 70/75 c i bh, men alikevel har jeg små pupper. Jeg fyller ut bhen uten puter i, og kjøper bhene på vanlige butikker som hennes, lindex, bikbok osv. Hvordan går dette an? Har flere venninner med stoore pupper, men alikevel bruker jeg nesten samme størrelse. Har størrelsen rundt brystet noe å si på cupen? Jeg forstår ingenting
Gjest Consensio Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Kommer vel an på formen på puppene også vil jeg tro. I tillegg så er det mange som bruker feil størrelse på BH`en...veldig mange faktisk. Jeg og min venninne bruker samme størrelse, men jeg har fastere og mindre pupper, hun har større pupper med de henger mer.
Judge Judy Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Størrelsen rundt brystkassen har noe å si for cup-størrelsen, ja. Cup-messig er en 70C og en 80A det samme, så om venninnene dine bruker BHer som er større i omkrets enn deg, så har de også større cup, selv om bokstaven er den samme. Om dere bruker akkurat samme størrelse, men de likevel har mye større pupper enn deg vil jeg anta at minst en av dere bruker feil størrelse. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 75C har samme cup som 80B, 70D, 65E osv. 75C er ikke en liten bryststørrelse, dog. Hvis du selv synes du har veldig små pupper, bruker du kanskje feil størrelse hvis du har 75C. Det er en pupp som verken er stor eller liten, vil jeg si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå