Gjest Gudinna Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Jeg er på utkikk etter noen bok-tips;) Som sagt liker jeg ikke krim, men bortsett fra det er jeg åpen for det meste. Typiske "jente-bøker" er supert, men jeg vet bare om Marian Keys (som jeg elsker!) Liker også gamle bøker, som feks Hamsun, Agnar Mykle osv. Noen som har noen forslag??
pandabear Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jill Mansell & Sophie Kinsella skriver også typiske jentebøker
Dragonfly84 Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Åh, Marian Keyes liker jeg også! Hvis du har lest alle hennes, så vil jeg foreslå Emily Giffin. Helst på engelsk, for oversettelsene er grusomt dårlige. Leste en av dem på norsk fordi jeg ikke fant den på engelsk, og jeg irriterte meg så voldsomt over oversettelsen. Akkurat nå leser jeg Kjerringer av Helene Uri. Den er kjempebra! Har ikke lest en så engasjerende, morsom og inspirerende bok på lenge.
Catie' Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Jeg også synes Sophie Kinsella sine bøker er kjempebra Kan virkelig anbefales hvis du ønsker litt lett, morsom underholdning
totes_mc Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 The Botticelli Secret av Marina Fiorato er den mest fantastiske boken jeg har lest Anbefales
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Jentebøker: Vanessa Rudberg, Solsiden-serien av Vera Larsen og Siri Østli Ellers skriver Kate Morton gode bøker.
Gjest Gudinna Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Oioi, her så det ut til å være masse bra tips!!! Tusen, tusen takk! Tror jeg kommer til å lese det meste av det som har blitt anbefalt her for å si det sånn! Angående Marian Keys så har jeg ikke lest ut alle enda, men har lest så mange av henne i det siste at jeg tenkte det var på tide med en forandring. De shopoholiker-bøkene har jeg hørt om før når jeg tenker meg om, har hørt de er kjempemorsomme! Nå kan jeg gå bananas på biblioteket! :D
Sherry Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Holder også en knapp på Helene Uri - kjerringer. Det er en utrolig morsom og fengende bok! Ellers har du Barnepiken av kathryn stockett også, den er utrolig fin
Dragonfly84 Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Angående Marian Keys så har jeg ikke lest ut alle enda, men har lest så mange av henne i det siste at jeg tenkte det var på tide med en forandring. Har du lest de morsomste? I rekkefølge, The Other Side of the Story, Watermelon, Last Chance Saloon. Men det er jo så klart subjektivt hva man syns er morsomst, da. Jeg bare tenkte å tipse deg hvis du ved en senere anledning lurer på hvilken av alle bøkene hennes du skal lese
Gjest Gudinna Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 (endret) Har du lest de morsomste? I rekkefølge, The Other Side of the Story, Watermelon, Last Chance Saloon. Men det er jo så klart subjektivt hva man syns er morsomst, da. Jeg bare tenkte å tipse deg hvis du ved en senere anledning lurer på hvilken av alle bøkene hennes du skal lese Jeg fikk beskjed av en ihuga Marian Keys-fan som jobber i en bokhandel at det lureste var å lese Vannmelonen, Rachels ferie og Engler i LA først. Det ga visst det beste grunnlaget for å bli nok "kjent" med alle søstrene før man leser de andre. Vannmelonen er hittil den morsomste og beste, synes jeg Endret 2. august 2011 av Gudinna
Lizzee Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 Jeg fikk beskjed av en ihuga Marian Keys-fan som jobber i en bokhandel at det lureste var å lese Vannmelonen, Rachels ferie og Engler i LA først. Det ga visst det beste grunnlaget for å bli nok "kjent" med alle søstrene før man leser de andre. Vannmelonen er hittil den morsomste og beste, synes jeg Og den siste Walsh søsteren Anna leser du om i boka "Anybody out there" ("Er du der ute" på norsk?).
Dragonfly84 Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Jeg fikk beskjed av en ihuga Marian Keys-fan som jobber i en bokhandel at det lureste var å lese Vannmelonen, Rachels ferie og Engler i LA først. Det ga visst det beste grunnlaget for å bli nok "kjent" med alle søstrene før man leser de andre. Vannmelonen er hittil den morsomste og beste, synes jeg De to siste (om Rachel og LA) synes ikke jeg var av hennes beste, men det stemmer sikkert at man blir godt kjent med søstrene da Men altså, The Other Side of the Story. Ufattelig bra! :D This charming man var egentlig overraskende bra, men ikke så bra som de foregående. Aller dårligst syns jeg den brightest star, den nyeste, er. Den ble litt for overnaturlig for meg. Håper det kommer flere bøker, men Marian har uttalt at hun lider av depresjon og derfor ikke får skrevet, så det er jo viktigere at hun blir bedre enn at hun skriver! Anybody out there er også skikkelig bra. Men den er mer trist-bra. Jeg satt og gråt da jeg leste en side, og på neste lo jeg. Fin bok
maddipaddi1 Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 De Udødelige er en veldig bra og spennende bokserie. Det har til nå kommet ut 3 bøker, tror jeg. Ellers er Bridget Jones utrolig bra og morsom
Gjest Gudinna Skrevet 2. august 2011 #16 Skrevet 2. august 2011 De to siste (om Rachel og LA) synes ikke jeg var av hennes beste, men det stemmer sikkert at man blir godt kjent med søstrene da Men altså, The Other Side of the Story. Ufattelig bra! :D This charming man var egentlig overraskende bra, men ikke så bra som de foregående. Aller dårligst syns jeg den brightest star, den nyeste, er. Den ble litt for overnaturlig for meg. Håper det kommer flere bøker, men Marian har uttalt at hun lider av depresjon og derfor ikke får skrevet, så det er jo viktigere at hun blir bedre enn at hun skriver! Anybody out there er også skikkelig bra. Men den er mer trist-bra. Jeg satt og gråt da jeg leste en side, og på neste lo jeg. Fin bok Enig i at Engler i LA ikke var så bra. Den var bare "helt grei" liksom. Da blir det The Other Side of The Story neste gang :D Jeg håper også ho kommer til å skrive flere bøker, når man finner noe man virkelig liker vil man ikke at det skal ta slutt!
Dragonfly84 Skrevet 2. august 2011 #17 Skrevet 2. august 2011 Jo, og Lauren Weisberger er kjempebra! Chasing Harry Winston og Everyone Worth Knowing Den siste, Last night at chateau marmont er... helt grei. Ikke veldig bra.
Gjest Thessie! Skrevet 2. august 2011 #18 Skrevet 2. august 2011 Mann på deling av Frances Pye er en utrolig morsom bok! Den handler om fire venninner som ikke vil ha faste forhold. Da finner de ut at det beste må være å dele en mann og slik får de akkuratt det de trenger.
-littleme- Skrevet 2. august 2011 #19 Skrevet 2. august 2011 Jeg elsker Carrie's Dagbok av Candace Bushnell og Husker dere ikke meg? av Sophie Kinsella er morsom og søt bok.
Dragonfly84 Skrevet 2. august 2011 #20 Skrevet 2. august 2011 Har noen lest andre Helene Uri-bøker? Noen som er like bra som Kjerringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå