AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hva synes dere? Har fått tilslaget på en flott leilighet i gata hvor jeg skal gå skole (i utlandet). Jeg er student, jente og singel. Men jeg har aldri bodd på mer enn 60 kvm sammen med kjæresten min siden jeg flyttet hjemmefra, så jeg lurer rett og slett på om det blir FOR stort! For dyrt blir det ikke, men hva skal jeg med all den plassen egentlig? Greit at det er ok med gjesterom fordi jeg skal ha en del besøk, men litt overkill kanskje. Hva synes dere?
LukaFrost Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Jeg hadde ikke hatt moe imot å hv 90 kvm for meg selv om jeg var alene. Synes ikke det er for mye. 3
Moscato Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Selv om det ikke blir for dyrt ville jeg kanskje valgt noe mindre om det var mulighet for det, rett og slett fordi det er penger spart, noe som alltid kommer godt med. Men ellers hadde jeg ikke blitt lei meg av å ha god plass, akkurat...
sequin Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Nei, jeg syns da ikke det er for mye Så lenge det ikke går utover det økonomiske så hadde det vært greit for meg
Gjest Spinell Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Hva er problemet, egentlig? Hvis prisen og beliggenheten er bra, hvilken rolle spiller det om du har noen rom til overs? 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Det er egentlig ikke noe problem, jeg ville bare høre hva dere mente om saken. Jeg trives med å ha det trangt og oversiktlig, samtidig som jeg tror jeg kan venne meg på å ha god plass. Greia er at det koster like mye for de mindre leilighetene, så spørsmålet dreier seg mer om dette blir sløsing eller om jeg kommer til å trives.
SmallTalk Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Nei, 90 kvm er ikke for mye. Jeg har p-rom på 190 kvm sammen med samboeren, men kunne fint hatt tilsvarende p-rom alene.
Tropic Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Ta 90 kvm, du blir glad for den ekstra plassen om du får masse besøk! Jeg kunne gjeeeerne hatt 90 kvm for meg selv, mer enn det også 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Nei, høres bare deilig ut det Det eneste er at fyringsutgiftene kan bli høyere hvis du bor i et land hvor det er aktuelt. Hvis du har mulighet for å ta inn en ekstra leieboer hvis du vil er jo det også fint. Jeg har leid hybel i tomannsbolig hvor den andre leieboeren nesten aldri var hjemme, så jeg hadde stor stue etc for meg selv mesteparten av tiden. Det var bare luksus. Samme da jeg studerte utenlands - jeg leide et rom i en 6 (!)roms leilighet, og han som leide ut var bare i byen fra mandag til torsdag, maks...
Vulpes Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Jeg bor på 32 kvm og trives, men hadde gjerne sagt ja takk til leilighet på 90 kvm om prisen hadde vært den samme. Bedre plass til meg og tingene mine, og ikke minst besøkende Sånn som jeg bor på kan jeg jo nesten ikke ha besøk av mer enn 2 på en gang, haha. 1
Chiyo Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Nå er jeg ikke helt med her... Er du redd for at du skal ha for mye plass?
Gjest Cosette Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Tro meg, etter noen måneder kommer det ikke til å føles stort Man blir fort vant til å bo godt! Og hvem vet, plutselig kan du jo være ikke-singel, og da er det jo greit med plass til ekstra sovegjest uten å trakke oppå hverandre
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 Høres helt flott ut spør du meg. Jeg bor selv på 55kvm og ønsker meg noe større. Gjerne minst ett soverom til, og gjerne ett kontor.
^KinderMaxi^ Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Har en leilighet på 85kvm ca. Utrolig deilig med litt plass altså. Her er det fult loft og kjeller i tillegg.
Gjest Heloise Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 Hva skal du med plassen? Kose deg med den!
Gjest Kathpus Skrevet 2. august 2011 #16 Skrevet 2. august 2011 Det hadde bare vært herlig med såpass stor plass, men rydding og vasking hadde ikke vært så moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå