Gjest odisi73 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Ja nå skal jeg snart til København igjen som jeg har vært de siste fem åra,men er litt lei av de samme tingene og de samme pubbene og resturantene. Jeg håper noen har forslag til brune pubber som det heter,koselige spisesteder,koselige overnattingsplasser og spesielle butikker å shoppe i,eller kanskje noen severdigheter. Jeg bare elsker københavn og de herlige danskene Blir veldig glad for så mange forslag som mulig. PS husk å skriv hvor det ligger hvis du vet det.
Lizzee Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Jeg elsker Axel Hotel Guldsmeden Live musikk/jazz hører du La Fontaineeller Copenhagen Jazzhouse. Restaurant Zeleste som ligger like ved Nyhavn (Store Strandstræde 6), nydelig mat, god service og koselige omgivelser. Veldig hyggelig å sitte i bakgården i sommerhalvåret. Ellers er det koselig inne også!
Gjest odisi73 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg skal garantert prøve ut resturangen
FruLuna Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Restaurant: Madklubben En opplevelse! De har visst fått flere restauranter siden jeg var der, var på den i Store Kongensgade. Ellers liker jeg Nørrebro og området rundt Sankt Hans torv. Assistens kirkegården. Hvis du ikke har gjort det før, anbefaler jeg å leie sykler og ta en tur rundt om i byen.
Jamme Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Kanskje ikke helt det du er ute etter, men Sankt Gertrudes Kloster har helt fantastisk mat i utrolige fine og interessante lokaler. Det er ikke så ille prismessig heller, med tanke på standarden. Og hvis du er bare litt kunstinteressert kan jeg anbefale å ta togturen ut til Louisiana. Det er nesten verdt det bare for den fantastiske hagen og den nydelige buffeten i restauranten.
Lizzee Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Kanskje ikke helt det du er ute etter, men Sankt Gertrudes Kloster har helt fantastisk mat i utrolige fine og interessante lokaler. Det er ikke så ille prismessig heller, med tanke på standarden. Og hvis du er bare litt kunstinteressert kan jeg anbefale å ta togturen ut til Louisiana. Det er nesten verdt det bare for den fantastiske hagen og den nydelige buffeten i restauranten. Vært på begge steder og signerer anbefalingen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå