cecilieUK Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Blir fristet av ideen om nettbrett når vi m venninne sin iPad spiller online spill sammen som f.eks. ticket to ride online. Elsker også tanken på trykkskjerm framfor liten bærbar når ute på tur.. Lyst til å gå til anskaffelse av et,men etter å ha eid en iPod og gått over til Android mobil er jeg forelsket i friheten Android gir. Søkt på tester og tror jeg har skjønt at Acer iconia a500 kommer på andre plass etter iPad. Jeg ser mye serier på min Android mobil.er d virkelig problem m videoformater på nettbrettet som jeg leste i en test? Er d den samme market og de samme app'er man har tilgang til på mobil som nettbrett? Og jeg må innrømme jeg er hekta på spill på facebook,bl.a. Frontierville.går d ann å spille spill på facebook via nettleseren på nettbrettet? Takknemlig for alle tips og erfaringer!
DBM Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 (endret) De tre beste nettbrettene er Samsung Galaxy Tab 10.1, Asus Eee Pad Transformer og iPad 2. Jeg tror jeg ville gått for Transformer og fått med tastaturet som i tillegg øker batterikapasiteten. Hvis ikke, ville jeg valgt Tab'n. Selv venter jeg på en Transformer-variant som overgår Asus sin, hvor lang tid det tar aner jeg ikke. Om du har lest testene til TV 2 eller dinside, så hadde ikke de med Transformer eller Tab'n. Ganske kritikkverdig å ikke vente til de var ute, når de var rett rundt hjørnet og alle visste at iPad 2 ville vinne uten dem. Det vil alltid komme nye produkter, men det her er et ganske begrenset marked foreløpig og da burde man kunne vente på noen reelle utfordrere. Det er ikke snakk om å vente i et halvt år. Motorola Xoom var heller ikke med, heller ikke HTC Flyer tror jeg. Ingen av disse hadde vunnet, men likevel. Begge var på markedet. Flyer er veldig ålreit hvis man skal ha et lite nettbrett, men er skyhøyt priset. Xoom hadde jeg også glemt hvis jeg var deg, den er ganske tykk og tung. Tyngste veier 730g, mens Tab'n veier 595g. Iconia'en veier også ca 700g. Endret 1. august 2011 av DBM
cecilieUK Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Kjempebra! Du har gitt meg tips om modeller jeg ikke har lest om.. Følte jeg søkte ganske i blinde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå