SkalNED Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg prøver å få litt oversikt over hvilke fornøyelsesparker som fins der ute, og hvilke barn/alderstrinn disse passer for. Tenker ikke bare i Norge, men i Sverige,Danmark,og Finland også. (Ta gjerne med fra flere land, det er bare fint.) Jeg lurer også på hva man bør huske på når man skal i fornøyelsesparker, hva man bør ha med seg osv. Vil gjerne høre deres erfaringer med forskjellige parker osv. Neste sommer har jeg en 3åring og en 1åring, men regner med at de enda er for unge til å dra på slikt, de fleste har vel ting for de store barna. Kom med så mange tips som mulig, jeg liker å planlegge - gjerne mange måneder i forveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pialen Skrevet 1. august 2011 #2 Del Skrevet 1. august 2011 Hei du :-D Vi var i Sverige nå i sommer, i Østersund. Der var det kjempekjekt for både små og store barn. Vi lå på Østersund camping. Det lå rett ved et stort badeland som har basseng inne og ute, stor plass ute med gressplen, solsenger og stoler/bord. Så har du jo dyreparken på Frösö (der er det også en campingplass ikke så langt unna, men det tar kun maks 10 min å kjøre fra den vi lå på, og den er mer sentralt..). Spørs litt hvor du bor i Norge da, og hvor langt du ønsker å kjøre... Det som var greit med Østersund er at det var rimelig, både zoo og badeland og ikke minst der vi sov... Liker også å planlegge i GOD TID.. Driver å ser på SIRE i Tyrkia til neste år vi nå, er alene med barnet og der er det vannsklier :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 1. august 2011 #3 Del Skrevet 1. august 2011 Norge: Tusenfryd, Dyreparken Kr.sand, Kongeparken Stavanger, Hunderfossen (evt. Sommarland i Bø) Sverige: Skara Sommarland, Liseberg, Dyreparken i Borås, Astrid Lindgrens verden Danmark: Tivoli K.havn, Løveparken, Legoland, Djurs, Jesperhus, Bon-bon-land Finland: Mummiland Vel, det var de jeg kom på i farta, men det finnes helt sikkert fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. august 2011 Supert Hvor i landet det ligger har ingenting å si, bor så langt fra alt mulig at det blir en lang reise uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Namsskogan familiepark er kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Del Skrevet 3. august 2011 Hunderfossen passer vel greit for de små, siden det er veldig mange rolige attraksjoner der... et lite tog som går veldig sakte, kino for småbarn, vanlige lekeplasser, masse ting å titte på og ta på, som utstillinger og bondegårder... teaterforestillinger, barne TV som holder forestilling osv osv.. Trenger vel ikke ha med seg så veldig mye.. det er vanligvis griller på fornøyelsesparker, så en pakke pølser og lomper kan man jo ta med. Litt drikke... ekstra tøy hvis det begynner å regne... noe å sitte på hvis det ikke er ledige benker og man ikke vil sitte rett på gresset... solkrem, kamera, penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå