Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på en slags bli ny dag med representanter for Mary Kay. Vi fikk ansiktsrens og ble sminket.

Dette merke (hudpleie og sminke) skal vist være det mest selgende merket i USA. Jeg hadde ikke hørt om det før, og kjøpte derfor ikke noe særlig heller.

Noen som har erfaring eller hørt noe om merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg såg en film tidligere i uken, om denne damen som startet det. Trodde det bare var fiksjon jeg, for jeg har aldri hørt om det før. Men i filmen var det et veldig populært merke.. :wink:

Skrevet

Det er et veldig populært merke i USA. "Alle" har på et eller annet tidspunkt kjøpt noe fra Mary Kay.

Jeg har selv brukt noen av produktene deres, og de er helt greie. Fordelen med konseptet er nettopp det: konseptet. Det selges ikke i butikk men via homeparties (ikke pyramide). Mary Kay har selv blitt kåret til USAs mest suksessfulle og fremgangsrike forretningskvinne.

Skrevet

For flere år siden nå fikk jeg noen produkter fra Mary Kay - en hel renseserie og kremer i tillegg til noe sminke, og jeg er ikke imponert. Blant annet bestod den ansiktsmasken jeg hadde av grove korn :o, som virkelig skrapte. Men det var en hyggelig seanse under home partyet etter som det var en venninne som hadde det. Hun var forøvrig veldig fornøyd med produktene (skulle vel egentlig bare mangle, man selger jo ikke produkter man ikke tror på).

Skrevet

Jeg var på et Mary Kay home party i sommer da jeg var i USA. Kjøpte noen ulike produkter, men kan anbefale gode dusjseper og body lotion :wink: Er forresten også fornøyd med produktene til hendene. :blunke:

Skrevet

Kjempebra produkter og så er de IKKE testet på dyr... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...