AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Er det noen som har vært der? Hvor? Er det farlig? Erfaringer og opplevelser tas imot med stor takknemmelighet!
Cava Queen Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Anbefaler at du leser DENNE REISEBLOGGEN. Hun som skriver har vært i Sør-Afrika mange ganger. Ellers er det vel slik at Johannesburg er et ikke-område for turister, mens Cape Town er trygt og fint!
Trulte:-) Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Jeg har vært i Durban og Johannesburg... vel og merke under fotball-VM, så det var nok litt unntaktstilstand da.. Men, hvis du skal til Durban så kan jeg godt komme med litt tips, jeg var der i 2 uker, og hadde en kjempefin ferie! (var bare på dagstur til Johannesburg.. men jeg støtter meg til innlegget over her, i Joh. Burg skal man være litt mer forsiktig. Men når det er sagt - med riktige forhåndsregler går det HELT FINT(!) å reise rundt der. Man må bare være litt føre var...)
gard Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Hei Det avhenger en del av hvor du skal. Jeg har vært i Sør-Afrika mange ganger (Johannesburg, Cape Town, kjørt langs sør-kysten, osv) og jeg har aldri opplevd noe farlig. Men jeg kjenner nok av folk som har opplevd ganske stygge ting. Så ja, en skal være forsiktig i visse områder i de store byene men hvis en holder seg til turistattraksjonene så tror jeg det går ganske bra. Det er et flott land som har mye å by på...Cape Town er en av verdens flotteste byer. Her er mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/Cape_Town_trip_report.htm . Hvor har du lyst å dra i Sør-Afrika? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå