Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har vært der? Hvor? Er det farlig? Erfaringer og opplevelser tas imot med stor takknemmelighet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler at du leser DENNE REISEBLOGGEN. Hun som skriver har vært i Sør-Afrika mange ganger.

Ellers er det vel slik at Johannesburg er et ikke-område for turister, mens Cape Town er trygt og fint!

Skrevet

Jeg har vært i Durban og Johannesburg... vel og merke under fotball-VM, så det var nok litt unntaktstilstand da.. Men, hvis du skal til Durban så kan jeg godt komme med litt tips, jeg var der i 2 uker, og hadde en kjempefin ferie!

(var bare på dagstur til Johannesburg.. men jeg støtter meg til innlegget over her, i Joh. Burg skal man være litt mer forsiktig. Men når det er sagt - med riktige forhåndsregler går det HELT FINT(!) å reise rundt der. Man må bare være litt føre var...)

Skrevet

Hei

Det avhenger en del av hvor du skal. Jeg har vært i Sør-Afrika mange ganger (Johannesburg, Cape Town, kjørt langs sør-kysten, osv) og jeg har aldri opplevd noe farlig. Men jeg kjenner nok av folk som har opplevd ganske stygge ting. Så ja, en skal være forsiktig i visse områder i de store byene men hvis en holder seg til turistattraksjonene så tror jeg det går ganske bra. Det er et flott land som har mye å by på...Cape Town er en av verdens flotteste byer. Her er mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/Cape_Town_trip_report.htm . Hvor har du lyst å dra i Sør-Afrika?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...