Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er altså i uke 38. Baby holder det gående med romstering og kraftige spark fra morgenen og til 01-02 på natta.... Det er ikke noe poeng i å legge seg før baby har roet seg, for det er umulig å sovne med en som har NM i kickboksing etc i magen..Jeg har lest at bevegelsene skulle bli roligere og glidende på slutten-- vel, ikke her i gården! :gjeiper:

Flere som har det slik? Er det nomalt? :sjenert:

Fortsetter den slik, får jeg litt av en type å hanske med om noen uker :skratte:

Gjest pysepusen
Skrevet

Hørtes kjent ut ;) Følte aldri det ble roligere på slutten jeg. Og forsåvidt så ble han ikke det etterpå heller! :fnise: Vi har en veldig for seg og nysgjerrig gutt!

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Mye liv på slutten ja. Veldig rolig og sovete baby som kom ut. Ikke rart. Var jo sikkert kjempesliten av all gymmen.

Skrevet (endret)

Her var det også bare mer og mer bevegelse jo større hun ble. De siste ukene føltes det som om hun skulle klore seg ut på egenhånd, og jeg ble faktisk kvalm de gangene hun romsterte mest.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Blir spennende å se hvordan han er som type når han kommer ut da!

Når jeg gikk gravid med jenta mi, var hun ganske rolig hele tida, og enda roligere på slutten. Kjente henne flere ganger hver dag selvsagt, men var ikke noe nm i boksing her nei. Ut kom ei blid og fornøyd jente, rolig og med godt sovehjerte. I dag er hun 1,5 år og aktiv og i full fart, men hun er ikke urolig, om dere skjønner hva jeg mener..

Nå er det en gutt i magen, og han er noe mer aktiv merker jeg..:)

Skrevet

Haha, godt å høre det er fler som har fått seg " juling" av minsten/ vesla på slutten av graviditeten! :fnise: og så er det gøy å se at de ikke alltid forsetter sirkuset når de faktisk kommer ut- men blir det en vilter krabat, så er jeg iallefall forberedt! ;)

Her var det også bare mer og mer bevegelse jo større hun ble. De siste ukene føltes det som om hun skulle klore seg ut på egenhånd, og jeg ble faktisk kvalm de gangene hun romsterte mest.

ja, dette kjenner jeg igjen! Er redd føttene hans skal ta en nyre eller et ribbein, eller at han greier å sprenge seg ut selv :skratte:

Ja! Har også blitt kvalm når det har stått på som verst, hehe. Så var det ikke gryende magesyke likevel, da

;)

Skrevet

Jeg glemte jo å si at selv om hun var superturbo i magen, er hun en sovebaby utenfor magen. Hun har sovet rundt fra hun var sånn ca 5 dager gammel. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte jo å si at selv om hun var superturbo i magen, er hun en sovebaby utenfor magen. Hun har sovet rundt fra hun var sånn ca 5 dager gammel. :nigo:

Når du skriver at hun sover rundt, hvor lenge er det? Mannen mente at de ikke skal sove hele natten dersom man ammer, pga melkeproduksjonen? Jeg aner ikke altså.

Skrevet

Da er det håp om at vi kan få oss litt søvn etter at han kommer også, da :sjarmor:

Skrevet

Når du skriver at hun sover rundt, hvor lenge er det? Mannen mente at de ikke skal sove hele natten dersom man ammer, pga melkeproduksjonen? Jeg aner ikke altså.

Hun sover fra halv 9/halv 11 til halv 5/7isj. Så alt fra 6-8 timer. Dersom man har lite melk hadde det nok vært lurt å stå opp en gang på natten for å pumpe seg ja, men for meg går det fint å ikke gjøre noen ting. Er en smule sprengt om morgenen eneste... :fnise:

Skrevet

Mye liv på slutten ja. Veldig rolig og sovete baby som kom ut. Ikke rart. Var jo sikkert kjempesliten av all gymmen.

Samme her :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Så lenge man har mer enn nok melk behøver man ikke nattamme (så lenge babyen styrer det...), har man derimot akkurat nok eller litt lite er nattamming det beste før øking. Da kan man eventuelt pumpe seg en gang i løpet av natten om babyen sover.

Skrevet

Ohyes!

Størsten her var en ordentlig kickboxer! Hun lagde et helsikes spetakkel og sparket brist i ribbena til mammaen sin. Hun hadde liten plass der inni pga stort vekttap hos meg (ekstremkvalme), men det hindret henne ikke i å turne i høy grad. Hun kom ut og var en "sovebaby", rolig og fornøyd. :)

Skrevet

Ohyes!

Størsten her var en ordentlig kickboxer! Hun lagde et helsikes spetakkel og sparket brist i ribbena til mammaen sin. Hun hadde liten plass der inni pga stort vekttap hos meg (ekstremkvalme), men det hindret henne ikke i å turne i høy grad. Hun kom ut og var en "sovebaby", rolig og fornøyd. :)

jeg hadde en veldig aktiv babygutt OG han er er super aktiv nå også. han spreller HELE tiden og er utrolig sterk i kroppen. det er sjelden han sitter på fanget vårt. aller helst vil han stå og gynge eller "hoppe." Han har begynt å krabbe nå også. tror vi kommer til å slite oss ut når han begynner å gå! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...