AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg skal gi typen min klokke i gave, men er litt usikker på hvor man finner klassiske og stilrene klokker til herrer. Jeg trenger noe som er litt "fint", for stilen hans er preget av merkeklær. Han har nevnt en gang at han liker klokker med skinnreim, men bortsett fra det så aner jeg ikke hva jeg skal se etter. Noen tips? Har heller aldri sett at han bruker klokke, så litt vanskelig å se hva slags stil han liker på klokkene. Håper noen kan hjelpe meg!
Compaq Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Herreklokker finner du overalt i gullsmedforretninger.Bjørklund selger merkeklokker, men om de har skinnreim vet jeg ikke.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Alle seriøse, gode urmakerforetninger vil kunne hjelpe deg med dette Det blir fort kun et spørsmål om hvor mye penger du ser for deg å bruke
*Ariel* Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Guttungen fikk et ganske klassisk ur med skinnreim til konfirmasjonen. Veldig enkel look. Det ble kjøpt på Bjørklund og er i merke "Gant".
Gjest Badabing Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Du må nesten finne ut hva slags prisklasse først. Kjæresten min har en Longines klokke med skinnreim som jeg synes er utrolig fin, men jeg aner ikke hvilken prisklasse den er i. Den er i alle fall veldig fin til dress og pent tøy.
Vitoria Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Fossil har mange flotte herreklokker, verdt å ta en titt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå