AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg trenger rett og slett tips til sexleketøy vi kan kjøpe inn som vi kan bruke sammen! Vi har de vanlige vibrator, penisring, masasjeolje osv.. Men jeg har lyst på noe jeg kan bruke på han også.. Ikke bare på meg.. Selv om det er kos for begge med en liten vibrerende vibrator selvfølgelig Men jeg vil ha noe nytt! Noe å overraske han med! En fleshlight har han hatt og det var visst ikke noe for han.. Har vært inne på kondomeriet.no og et par andre sider, men det er jo ikke noe særlig annet enn penisringer vi kan bruke sammen... Og det hadde vært koselig å overraske han med noe nytt rett og slett
Gjest anne Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Jeg trenger rett og slett tips til sexleketøy vi kan kjøpe inn som vi kan bruke sammen! Vi har de vanlige vibrator, penisring, masasjeolje osv.. Men jeg har lyst på noe jeg kan bruke på han også.. Ikke bare på meg.. Selv om det er kos for begge med en liten vibrerende vibrator selvfølgelig Men jeg vil ha noe nytt! Noe å overraske han med! En fleshlight har han hatt og det var visst ikke noe for han.. Har vært inne på kondomeriet.no og et par andre sider, men det er jo ikke noe særlig annet enn penisringer vi kan bruke sammen... Og det hadde vært koselig å overraske han med noe nytt rett og slett dobbel dildo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå