Thomasine Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 For flere år siden da jeg skulle ha meg mobil husker jeg at jeg fant et sted på nett hvor jeg kunne velge mellom flere numre. Snakker ikke om gullnumre og numre jeg må betale for! Har googlet, men finner ikke noe slikt nå... Må jeg kjøpe en mobil og bare ta det nummeret jeg blir tildelt??
LilleBille Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Som regel får du en del nummere å velge mellom når du oppretter et nytt abonnement, men du trenger jo ikke ny telefon for det.
Anglofil Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Dette gjør du hos den enkelte operatør. Hos operatøren jeg jobber for er det slik at hvis man går inn på bestilling av mobilnummer så får man opp fem valg, dvs man kan velge mellom fem nummer. Man kan som regel enten gjøre det på nett eller ringe til operatøren du har og da gjør de det for deg. Mvh Yvonne
Gjest Iah Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Du må jo heller ikke bytte nummer bare fordi du kjøper ny mobil.
Anglofil Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Du må jo heller ikke bytte nummer bare fordi du kjøper ny mobil. Ja, det er viktig å presisere. Selv om man kjøper ny mobil eller velger å gå over til en annen operatør kan man selvsagt få beholde nummeret sitt. Dette gjelder også hvis man f.eks trenger nytt simkort. Mvh Yvonne
Thomasine Skrevet 1. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2011 Jeg skal kjøpe mobil til yngstemann i heimen...tenkte jeg skulle prøve å finne et nr han kan lære seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå