Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Hei. Jeg er en jente på 12 år som lurer på om det er farlig og "spise" på håret. Det er mange som sier at det er farlig men det er også noen som sier at det ikke gjør noe. Jeg har selv halvlangt hår og jeg pleier og spise på det ganske mye. (det er godt og spise på) Klemz Jeanette
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 Ikke farlig, så fremt du ikke biter av og svelger mye hår. Men håret ditt blir veldig slitt og klissete, tuppene brekker og fliser seg. Du kan også lettere få smitte i deg (akkurat som hvis man sutter mye på hendene uten at de er vasket). Også ser det jo litt useriøst ut. Men-ikke farlig så vidt jeg vet.
Rannva Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Jeg spiste også på håret i en periode da jeg var yngre, husker jeg. Tror ikke jeg eller håret tok skade av det. Men det er ikke særlig pent å se på da.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 Takk for svarene. Jeg ble glad nå for veninna mi sa at en kunne bli syk og få små ormer i magen. Jeg føler meg helt frisk og jeg har spist på håret mitt ganske lenge. Klemz Jeanette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå