Gå til innhold

pusser ned(opp) et bombay bord

*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å pusse ned bordplaten på et bombay-bord,er ferdig å pusse ned men aner ikke hva jeg skal gjøre herfra...?

resten skal males hvitt(bena og det),og jeg vil beholde den naturlige lyse fargen på bordplaten som er nå,samt det matte slitte uttrykket.

Har en shabby stil hjemme,med en del lyst interiør.

Noen som har greie på hva jeg kan/bør bruke? må nesten ha noe på overflaten for å beskytte treverket.

har lest litt om "drivvedbeis",kan dette være noe..?

noen som har ideer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Bivoks for møbler, kanskje? Den er nesten usynlig på treverket, men hindrer uttørking og sprekker.

En lys interiørbeis (som jeg antar at drivvedbeis også egentlig er) kan også være fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bordet snaarte ferdig!et strøk til med malin,og litt pussing bare...

det ble olje oppå flaten,en hvit "kjøkkenbenksolje". var en del arbeid å få jevnt,men er fornøyd nå! kan evt.legge ut før/etter bilder om dere vil se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 12 år senere...
AnonymBruker
*Bumblebee* skrev (På 4.8.2011 den 20.44):

da er bordet snaarte ferdig!et strøk til med malin,og litt pussing bare...

det ble olje oppå flaten,en hvit "kjøkkenbenksolje". var en del arbeid å få jevnt,men er fornøyd nå! kan evt.legge ut før/etter bilder om dere vil se :)

Vil gjerne se hvordan det ble, hvis du har bilder? Har et vitrineskap jeg har lyst å pusse ned, men er så usikker på hvordan det ser ut under overflaten.. 😅

Anonymkode: 210d9...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil gjerne se hvordan det ble, hvis du har bilder? Har et vitrineskap jeg har lyst å pusse ned, men er så usikker på hvordan det ser ut under overflaten.. 😅

Anonymkode: 210d9...a30

Tråden er 12 år gammel så spørs om TS har dette bordet lenger 🙃 Men når det er sagt så skulle jeg gjerne sett bilde selv 😅 Kanskje noen andre har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...