AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg lurer på hvordan det er å skulle reise på sparket til USA? F.eks. at man har rundt 1-2 uker på seg til å organisere turen? Er det mulig? Hva kan man ordne f.eks. måneder i forveien?
SmallTalk Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Ja, det er mulig forutsatt at du har maskinlesbart pass og søker om ESTA med en gang turen bookes (senest 72 timer før avreise). Billetter, hotell og ESTA kan ordnes måneder i forveien.
student21 Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Så lenge en har tid og økonomi til det er det ingenting som stopper deg Selv er jeg stor fan av spontan-turer, kjempe gøy! Greit å ha litt oversikt over hva en vil få med seg på turen, i USA er det jo mye å se og oppleve, så ville nok ha planlagt litt på forhånd.
Samulita Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Jeg dro til New York på sparket. Bestilte 1 1/2 uke før avreise Litt stress ble det, for jeg hadde hverken maskinlesbart pass eller ESTA. Men det ordnet seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå