FruN Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er ikke gift enda, men har allerede planen for hva jeg skal gjøre med kjolen min etter bryllupet! Ikke vil jeg ha den hengende i skapet, og ikke vil jeg selge den. Så hva gjør jeg? Modifiserer den inn til en selskapskjole! Så da passer det ikke helt at den er hvit... Noen som har tips om hvor jeg kan få farget den?? Hva skal dere gjøre med kjolene etter bryllupet deres?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Jeg tror jeg ville hørt med en brudesalong. Vet at noen av disse selger sko som de farger og da burde de jo kunne gjøre det samme med kjoler? Spørs vel kanskje litt hva den er laget av. Min brudekjole er ikke så brudete så jeg vurderer å "klippe" av litt på skjørtet å gjøre den om til en kort versjon etter bryllupet
Maria M Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Ok....må innrømme at jeg aldri har hørt at folk farger/klipper på brudeskjolene deres etter bryllupet Moren min har som alle andre i familien min, bare tatt vare på den i skapet. Som et minne fra brudedagen....og det kunne jo også være et ide;)
FruN Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2011 Ok....må innrømme at jeg aldri har hørt at folk farger/klipper på brudeskjolene deres etter bryllupet Moren min har som alle andre i familien min, bare tatt vare på den i skapet. Som et minne fra brudedagen....og det kunne jo også være et ide;) Jeg vil ikke bare la den henge, litt fordi jeg syntes det tar for mye plass, og at det føles litt bortkasta ut.. Kjolen var dyr nok, og jeg kan/vil få en flott kjole jeg kan bruke ved flere anledninger fra den.
Elensire Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Jeg vil ikke bare la den henge, litt fordi jeg syntes det tar for mye plass, og at det føles litt bortkasta ut.. Kjolen var dyr nok, og jeg kan/vil få en flott kjole jeg kan bruke ved flere anledninger fra den. Jeg er veldig enig i tankegangen din! jeg forstår veldig godt de som vil ha den hengende som et klenodie etter bryllupet, men jeg vil og gjerne bruke den igjen. Jeg tror nok at jeg beholder min offwhite som den er, men jeg tenker å legge den opp slik at det blir en pen coctailkjole kjolen er forøvrig i blonder, så føler ikke at det blir feil å beholde fargen. men er enig med den som anbefalte å ta kontakt med en brudesalong. Jeg vet at Rainbow club (lager sko og tilbehør) som selges i mange brudesalonger, farger skoene. så det er slett ikke umulig at de også tar oppdrag med å farge kjoler. Men ville hørt med brudesalongen i allefall. de vet jo litt mer om stofftype og hvordan det kan gjøres å farge det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå