Teita Skrevet 1. august 2011 #21 Skrevet 1. august 2011 Kjæresten min syntes det hørtes koselig ut, det TS beskrev han
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2011 #23 Skrevet 2. august 2011 Jeg elsker mannfolk men pikken er glasuren på kaka! Den stive, harde "staken" som skriker at jeg skal stappe han i munnen eller sette meg på han. Tanken på at den "presser" seg inn mellom leppene og inn i skjeden min gjør meg våt og gal! Jeg kan sutte på han så lenge han vil at jeg skal, kose med han så lenge han vil bli kost med og han kan knulle meg så hardt og lenge han vil! Unnskyld at jeg sier det, men jeg får sånne underlige assosiasjoner til en viss lærer i SouthPark med grønn overdel, grått hår og måne..
Gjest mann Skrevet 2. august 2011 #24 Skrevet 2. august 2011 Jeg elsker også pikk, iallefall den jeg har tilgang til. Hadde jeg fått lov hadde jeg ligget å holdt på den om natten, men det gjør han så nervøs
Daniel84 Skrevet 2. august 2011 #25 Skrevet 2. august 2011 Jeg elsker mannfolk men pikken er glasuren på kaka! Den stive, harde "staken" som skriker at jeg skal stappe han i munnen eller sette meg på han. Tanken på at den "presser" seg inn mellom leppene og inn i skjeden min gjør meg våt og gal! Jeg kan sutte på han så lenge han vil at jeg skal, kose med han så lenge han vil bli kost med og han kan knulle meg så hardt og lenge han vil! How U doin ?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #26 Skrevet 2. august 2011 How U doin ? Er det deg på profilbildet? 1
Gjest Johann Skrevet 2. august 2011 #27 Skrevet 2. august 2011 Hvem elsker vel ikke pikk? Jeg liker jenter (fitte er OK - dog ganske kjedelig), men det er virkelig noe helt spesielt når vi gutta eksperimenterer og gir hverandre blowjobs.
Daniel84 Skrevet 3. august 2011 #28 Skrevet 3. august 2011 (endret) Er det deg på profilbildet? hehe, ser jo ikke ansiktet mitt engang.. Kanskje jeg ser ut som ett troll! Endret 3. august 2011 av Daniel84
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #29 Skrevet 3. august 2011 Ta bilde av framsiden så skal jeg dømme om du ser ut som et troll! Men om det er deg på profilbildet er jeg helt sikker på at du er kjekk! Jeg faller alltid for gutter med din (?) stil, daniel84.
Gjest Bond Skrevet 3. august 2011 #30 Skrevet 3. august 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner og spam Bond, mod
Gjest Sara Skrevet 3. august 2011 #31 Skrevet 3. august 2011 Hallo hvem elsker ikke pikk de fleste jentene tenker på om At en gutt har svær Kukk eller ikke Og jeg elsker å suge Pikk det er digg jeg synes synd på folk som ikke har hatt sex fordi det er deilig!!! Knulle er digg !!
Daniel84 Skrevet 3. august 2011 #32 Skrevet 3. august 2011 Ta bilde av framsiden så skal jeg dømme om du ser ut som et troll! Men om det er deg på profilbildet er jeg helt sikker på at du er kjekk! Jeg faller alltid for gutter med din (?) stil, daniel84. Well, thank you ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå