Gå til innhold

Sunn frokostblanding

Anbefalte innlegg

Gjest VesleMars
Skrevet

Er noen av frokostblandingene man kjøper i butikken greie og sunne som frokost eller annet måltid? Isåfall hvilke? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet

Jeg bruker å kjøpe Nèstle Fitness, og kan finne på å spise det flere ganger om dagen. Denne frokostblandingen står som den sunneste på listen. :)

Skrevet

Weetabix er nøkkelhullsmerket mener jeg. Og det har vel noe å si? :) Holder ihvertfall meg mett lenge. Vokste opp med å ha masse syltetøy på da, dropper det nå - selvom jeg syns det er bedre med :sjenert:

Skrevet

Havregrøt, selvsagt :)

Skrevet

Noen av Axa sine er gode og sunne! 4-korn også :)

Skrevet

Jeg spiser alltid enten God Dag Frukt müsli til frokost eller havregrøt :) Syns go dag er veldig god!

Skrevet

Noen av Axa sine er gode og sunne! 4-korn også :)

På treningssenteret hvor jeg går serveres det frokost til de som trener tidlig om morgenen. Spinninginstruktøren anbefalte oss en dag å velge Axa 4korn (jeg tror det er Axa) fordi "den er sunnes". Men dette var jo fra utvalget de hadde da.. Uansett, jeg tror den og havregryn er de som inneholder minst tilsetningsstoffer og sukker :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Alle frokostblandinger er tilsatt sukker og eller annet usunt tilsetningsstoff. Det beste/sunneste er havregryn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...