Gjest VesleMars Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Bruker ca 24 min på denne runden. Syns det er en fin og grei runde å jogge med litt oppoverbakker og litt nedover. Men det jeg lurer på er om denne runden er for kort for å gi noe resultater når jeg jogger ca annenhver dag? Sliter veldig med å motivere meg til å jogge lenger da det ikke finnes noen fine runder bortsett fra den. Pluss at jeg har nok å styre med i hverdagen med barn, mann, hus og fulltidsjobb. Håper på hjelp fra dere her inne som er eksperter på jogging. Vet det er noen her
Redbull Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Kan du jogge runden to ganger annen hver treningsøkt?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Bruker ca 24 min på denne runden. Syns det er en fin og grei runde å jogge med litt oppoverbakker og litt nedover. Men det jeg lurer på er om denne runden er for kort for å gi noe resultater når jeg jogger ca annenhver dag? Sliter veldig med å motivere meg til å jogge lenger da det ikke finnes noen fine runder bortsett fra den. Pluss at jeg har nok å styre med i hverdagen med barn, mann, hus og fulltidsjobb. Håper på hjelp fra dere her inne som er eksperter på jogging. Vet det er noen her Er det lettere for deg å få til 3,9 km flere ganger så gå for det. Det som hjelper i lengden er det du klarer å fortsette med. Altså det som blir en vane
hypergirl Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Bruker ca 24 min på denne runden. Syns det er en fin og grei runde å jogge med litt oppoverbakker og litt nedover. Men det jeg lurer på er om denne runden er for kort for å gi noe resultater når jeg jogger ca annenhver dag? Sliter veldig med å motivere meg til å jogge lenger da det ikke finnes noen fine runder bortsett fra den. Pluss at jeg har nok å styre med i hverdagen med barn, mann, hus og fulltidsjobb. Håper på hjelp fra dere her inne som er eksperter på jogging. Vet det er noen her Du vil jo få resultater i starten, før det vil stagnere. Så da er spørsmålet om du etterhvert vil vedlikeholde, eller om du ønsker fortsatt fremgang. Med alle trening, uannsett mengde så er det slik at du vil merke fremgang frem til kroppen venner seg til det. Ønsker du da mer fremgang må du øke tid eller belastning dersom du ønsker fortsatt fremgang. Men av og til når vi jo målet vårt, og da er det kanskje vedlikehold du ønsker, og da er det bare å fortsette med det du holder på med. Alt er avhengig av hva målet ditt er. Målet bør stå i forhold til hva som er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå