Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått lagt gele-negler og har noen spørsmål:

Er det mulig å legge legge på og fjerne neglelakk uten at neglene blir ødelagte av det? Neglelakkfjerneren min er acetonfri om det har noe å si...

Hvor mye koster det å få fjernet neglene?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du kan ta på neglelakk, men når jeg tenker meg om har jeg aldri sett noen med gelenegler og lakk :vetikke:

Å fjerne dem synes jeg er altfor dyrt, koster det samme for å få lagt de på :haar:

Skrevet

Å herregud! Jeg la dem på for 100 kroner i utlandet. Ikke mange dager siden, men holder likevel på å klikke. Hater disse neglene!! Og så viser det seg altså at det koster 6x så mye å få dem fjernet..... Jeg har litt lyst til å grine :cry3:

Skrevet

kan fint bruke neglelakk over gelenegler. ikke noe problem :)

Skrevet

Å herregud! Jeg la dem på for 100 kroner i utlandet. Ikke mange dager siden, men holder likevel på å klikke. Hater disse neglene!! Og så viser det seg altså at det koster 6x så mye å få dem fjernet..... Jeg har litt lyst til å grine :cry3:

Om du skal fjerne dem....kan du få skjøpt middelet på Cubus: ikke sååå dyrt! Jeg pleier altid å sette på gele negler når jeg reiser ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gelenegler for noen år siden. Neglelakk var ikke noe problem, hverken å legge på eller fjerne.

Å fjerne selve neglene kostet 400 kroner for de to jeg hadde.

Skrevet

Jeg hadde gelenegler for noen år siden. Neglelakk var ikke noe problem, hverken å legge på eller fjerne.

Å fjerne selve neglene kostet 400 kroner for de to jeg hadde.

Hvorfor ikke gjøre det selv??? Det er jo bare å skjøp middelet, og gni fingrene nedi :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hvilket middel du mener, men de som fjernet neglene for meg måtte gjøre mer enn å bare "gni fingrene nedi" iallefall.

Skrevet

Jeg aner ikke hvilket middel du mener, men de som fjernet neglene for meg måtte gjøre mer enn å bare "gni fingrene nedi" iallefall.

Jeg husker ikke navnet på middelet pga det har vært en god stund siden jeg har gjort det sist...men jeg hvet hvet bare at de hadde den på cubus. Da kune jeg bare ha fingrene oppi en liten stund, før gelatinen begynte å løsne igjen.

Skrevet

Det finnes ikke noe middel for å fjerne gelenegler. akrylnegler kan fjernes med aceton, mens gelenegler må files bort. Dette koster fra 100 - 500 kr.

Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Hva heter middelet?

Acetone kan man fjerne negler med så vidt jeg vet.

Red. : Nevermind, så poster over meg nå :)

Endret av Heloise
Skrevet

Jeg ventet til mine hadde vokst ut endel, så var det bare å vippe de av. Brukte lakk på flere ganger også. Vær obs på at dine egne negler under er ganske tynne og skjøre nå.

Skrevet

Vær obs på at dine egne negler under er ganske tynne og skjøre nå.

ikke nødvendigvis, mine blir ikke påvirket av gele men acryl dreper de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...