Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som barberer lårene.. Hvor langt opp barberer dere? Redd for at det ser rart ut om jeg stopper midt på låret. Er også redd for at jeg skal få mere bikinilinje (grove svarte hår, leggene og lårene er helt lyse) .

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Til dere som barberer lårene.. Hvor langt opp barberer dere? Redd for at det ser rart ut om jeg stopper midt på låret. Er også redd for at jeg skal få mere bikinilinje (grove svarte hår, leggene og lårene er helt lyse) .

Noen synspunkter?

Du får ikke grove svarte hår om du naturlig har lyst hår på lår og legger. Jeg barberer av og til lårene, men hårene på lårene mine synes nesten ikke uansett, men barberer helt opp. Har ikke hatt problemer med at håret som vokser ut er grovere etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke grove svarte hår om du naturlig har lyst hår på lår og legger. Jeg barberer av og til lårene, men hårene på lårene mine synes nesten ikke uansett, men barberer helt opp. Har ikke hatt problemer med at håret som vokser ut er grovere etterpå.

Takk for svar :)

Jeg mente ikke at hårene på låret skal bli grovere, men akkurat i bikinilinjen, at den blir litt bredere pga jeg barberer bort småhårene ved den...

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg mente ikke at hårene på låret skal bli grovere, men akkurat i bikinilinjen, at den blir litt bredere pga jeg barberer bort småhårene ved den...

Nei tror ikke bikinilinjen blir bredere. Hårene vokser ut på samme plass, men hårene som vokser ut der blir jo litt stubbete da, men hårene blir ikke grovere.

Skrevet

Jeg barberer helt opp! :) Men som BettyBoop sier, så gjør jeg det ikke ofte, i og med at jeg har veldig lyse hår. Og de har ikke blitt noe mørkere av at jeg har barbert de bort, verken på lårene eller ved bikinilinjen :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tusen takk begge to :)

Jeg barberer nå bare til midt på låret ca, fordi jeg er redd for at bikinilinjen skal begynne å vokse seg nedover låret :sjenert:

Jeg har helt lyse hår på lårene, men de litt lange og stikker ut, har prøvd å la være å barbere lårene i det hele tatt, men føler meg ikke helt vell med det.. Men har jo merket at bikinilinjen har blitt bittelitt bredere for hvert år.. Haha, luksusproplem dette :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...