Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg trenger litt hjelp her. Har planer om å kjøpe meg en ny laptop, men er usikker på om jeg skal ha mac eller pc og så lurer jeg på om noen her inne har peil på hva slags som er bra av begge deler og hvilke man skal styre unna?
Gjest Thefainter Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hva skal du bruke den til? Og hvilken prisklasse snakker vi om? Selv har jeg god erfaring med Asus Edit: Asus U31JG ser jo veldig fin ut, syns jeg Endret 31. juli 2011 av Thefainter
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg leste info om asusen men skjønte ikke hvor mye plass det var på den. Endret 31. juli 2011 av BettyBoop28
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Den har 320GB harddisk Det høres jo bra ut
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Jeg liker både Acer og Asus og en rekke andre merker, har en Acer nå som har overlevd mye rart og fortsatt går like fint. Men, ved neste laptopkjøp blir det nok enten Multicom eller (helst!) Lenovo. Bruker av og til en laptop fra Multicom og den har vært en fantastisk laptop. Har ikke så mange dårlige erfaringer med spesifikke merker, bortsett fra HP.
Henkie Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Mac er en driftsikker og god pc som vil gi deg mye glede i mange år. Elegant å se på, enkel å bruke, lite utsatt for virus, trenger ikke vedlikehold for å holde seg frisk og rask i fremtiden. Koster litt mer enn en pc, men etter min mening er den verd det. Ikke alle er enige i det, men slikt må du nesten vurdere selv. Fin mac til under 10.000 finner du HER
Bloodflowers Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 Jeg kjøpte nylig denne Samsung RV520 med 640 GB Harddisk, NVIDIA GeForce grafikkort (som er meget bra!) med 1 GB grafikkløsning, og i5 Prosessor. Så langt er jeg kjempefornøyd! Var avhengig av en PC med stor harddisk og godt grafikkort. Den har også LCD skjerm, noe som gjør at den blir meget tynn. Batteriet er også veldig bra! Den er dog kanskje i den litt høyere prisklassen. Nå skriver du ikke hva du skal bruke datamaskinen til, men dette er mitt tips
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Jeg kjøpte nylig denne Samsung RV520 med 640 GB Harddisk, NVIDIA GeForce grafikkort (som er meget bra!) med 1 GB grafikkløsning, og i5 Prosessor. Så langt er jeg kjempefornøyd! Var avhengig av en PC med stor harddisk og godt grafikkort. Den har også LCD skjerm, noe som gjør at den blir meget tynn. Batteriet er også veldig bra! Den er dog kanskje i den litt høyere prisklassen. Nå skriver du ikke hva du skal bruke datamaskinen til, men dette er mitt tips Jeg skrev det lenger opp, men kan jo se på denne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå