starie Skrevet 21. november 2003 #1 Del Skrevet 21. november 2003 Kom i snakk med en fyllik på toget hjem i dag og han visste alt om meg! Hvor jeg er fra, hvor gammel jeg er, ting som har skjedd da jeg var liten og hvordan/hvor og hvor gammel jeg var da jeg fikk ett arr jeg har i ansiktet. Han visste også at kjæresten min ventet på meg og hvor gammel Oldermor ble i dag (jeg fortalte at hun hadde bursdag). Er dette bare tilfeldigheter? Er han bare jævlig god til å tippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #2 Del Skrevet 21. november 2003 :o Tror jeg hadde blitt en smule paranoid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #3 Del Skrevet 21. november 2003 En gammel nabo/bekjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. november 2003 #4 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg tror jeg hadde fått litt dilla....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2003 #5 Del Skrevet 22. november 2003 En gammel nabo/bekjent? Kanskje en som kjenner oldemoren din, - som "alltid" har visst hvem du er, men som du ikke kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 22. november 2003 #6 Del Skrevet 22. november 2003 Tviler sterkt på at noen er så god til å tippe altså... Kan kanskje være en tidligere bekjent av familien din som flere nevner her, som du ikke husker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 22. november 2003 #7 Del Skrevet 22. november 2003 Han visste også at kjæresten min ventet på meg :o Jeg tror man må ha vært synsk, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #8 Del Skrevet 22. november 2003 Hæ.... Fikk du ikke litt sjokk? Sppurte du ikke åssen han kunne vite dette om deg... Hadde blitt vettskremt jeg, hadde ikke klart å ta så lett på det. Men fint at du kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. november 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tar slettes ikke lett på det, jeg ble vettskremt! Jeg vet med 100% sikkerthet at han ikke kjenner meg eller familien min. Jeg kommer opprinnelig fra vestlandet, og denne mannen bor ca 10km fra arbeidsplassen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 23. november 2003 #10 Del Skrevet 23. november 2003 Hjelpes! :o Du spurte han ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 23. november 2003 #11 Del Skrevet 23. november 2003 Usj....ekkelt... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #12 Del Skrevet 23. november 2003 :o Jeg hadde blitt vettskremt, det skal være sikkert! Men det er nok ikke det du vil høre akkurat nå tipper jeg.. Jeg går ut i fra at det var han som tok kontakt med deg, virket det veldig tilfeldig eller helt spontant? Kan ha en viss innvirkning akkurat det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #13 Del Skrevet 23. november 2003 Gjest ovenfor var meg. Beklager for dårlig formulering, men jeg mente selvsagt: "Jeg går ut i fra at det va han som tok kontakt med deg, men så dette veldig tilfeldig ut eller på en måte "planlagt"?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 24. november 2003 Det var jeg som tok kontakt med han faktisk. Jeg spurte når toget gikk og han svarte. Han gikk på toget først og satte seg først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 24. november 2003 #15 Del Skrevet 24. november 2003 Han visste også at kjæresten min ventet på meg Er dette bare tilfeldigheter? Er han bare jævlig god til å tippe?' At han viste at kjæresten ventet på deg kunne han jo tippet på! Men det andre...... Han er nok synsk på en eller en annen måte ja. Snakk med en bestemor/oldemor om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 24. november 2003 #16 Del Skrevet 24. november 2003 Spurte du hanm ikke om hvorfor han visste alt dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 24. november 2003 #17 Del Skrevet 24. november 2003 Var det en grunn til at han fortalte deg alt dette? Var det noe han ville formidle til deg, eller fremsto det bare som om han ville imponere med kunnskap om deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2003 #18 Del Skrevet 24. november 2003 Høres ut som samme mann som en venninne av meg møtte på toget for noen år siden. Han fortalte at datteren hennes vil bli den nye Moder Teresa, og at hun er veldig spesiell. Og det har jo Thea vært siden hun ble født. Vi har ofte sagt at det bor en gammel dame i henne. Det gjenstår og se da, foreløpig er hun bare tolv år. Dette skjedde da hun var i tre-fire års alderen... Noen mennesker har bare en så utrolig utviklet intuisjon at det kan skremme vannet av oss som ikke har det, men det er da virkelig ikke noe å være redd for? Kanskje dette er grunnen til at mannen drikker... ble for mye for ham en eller annen gang kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 26. november 2003 #19 Del Skrevet 26. november 2003 Hmm... One shouldn't judge a book by its cover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #20 Del Skrevet 27. november 2003 Kom i snakk med en fyllik på toget hjem i dag og han visste alt om meg! Hvor jeg er fra, hvor gammel jeg er, ting som har skjedd da jeg var liten og hvordan/hvor og hvor gammel jeg var da jeg fikk ett arr jeg har i ansiktet. Han visste også at kjæresten min ventet på meg og hvor gammel Oldermor ble i dag (jeg fortalte at hun hadde bursdag). Er dette bare tilfeldigheter? Er han bare jævlig god til å tippe? Å! Hadde blitt kjempe-fascinert hadde jeg opplevd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå