Gjest Ruccola Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Kan noen da ta bilde av vognen sin med nettingen på til meg....? Vi får det ikke til! Ser helt vilt ut uansett hvilken vei vi setter det på syns vi Finner ingenting om det på nettet heller! Er på nipet å kjøre de 45 minuttene til butikken for å få dem til å vise oss....føler oss helt håpløse jo! Er jo liksom bare en myggnetting! Skal vist vere en sånn multinetting som kan brukes til alle modeller, men jeg får det ihvertfall ikke til på fashionbagen vår Hjeeeelp!
Aftensol Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 (endret) *feilpost* Endret 31. juli 2011 av Aftensol
eitrande Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Kan du forklare litt nærmere hva problemet er? :smiley: Er den for stor, for liten, eller rett og slett ingen fasong på? Det siste kan jo skje med ting som skal passe til flere.... Googlet litt, men fant bare bilder av netting på sportsvogn. Endret 31. juli 2011 av eitrande
Gjest Ruccola Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Kan du forklare litt nærmere hva problemet er? :smiley: Er den for stor, for liten, eller rett og slett ingen fasong på? Det siste kan jo skje med ting som skal passe til flere.... Googlet litt, men fant bare bilder av netting på sportsvogn. Det ser rett og slett bare ikke riktig ut uansett hvordan vi snur og vender på den! Både overflødig stoff, og rara kanter som ikke ser ut som om de skal vere der. jeg har googlet mye, både på norsk og engelsk, og ikke ETT bilde av den på fashionbagen!
Gjest frøken am Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 (endret) http://www.dooyoo.de/kinderwagen/alvi-mueckennetz-fuer-kinderwagen/1338305/ Var den til hjelp?? Slo meg at den linken kanskje er deg helt ubrukelig? Endret 1. august 2011 av frøken am
Gjest frøken am Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 De eneste bildene jeg finner av den bagen med nett er bilder tatt fra siden, ganske close up. Altså man ser ikke så mye..så vet ikke om det ville vært til hjelp?
Gjest Ruccola Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Nei, de linkene der har ikke Teutonianettingen på Men nå fikk jeg det jammen til etter litt mer prøving! Var nok litt for stresset i går, siden jenta allereda var kommet i bagen og vi knotet noe fælt Men altså på babydelen skal halve nettingen glides av, og ikke brukes. Den skal på når du skal til med sittedelen Så nå ser vogna flott ut sånn den skal! Ble helt lei meg i går når vi måtte gå på tur med en netting som så helt skrudd ut
Gjest frøken am Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Hahahah må si jeg har ledd litt godt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå