LilleSolstråle Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har ønsker om å klare å ta av ca 8 kilo innen september, er det noen der ute som har klart dette før? Trenger litt inspirasjon
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Jeg gikk ned 32 kg på 11 dager en gang, men det er neppe mulig eller anbefalt hvis man er frisk...
She_Leiva Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Jeg gikk ned 32 kg på 11 dager en gang, men det er neppe mulig eller anbefalt hvis man er frisk... HVORDAN? hvordan gjorde du det?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 HVORDAN? hvordan gjorde du det? Det var ikke vanskelig. Jeg fikk endelig vite hva jeg var allergisk mot, også holdt jeg meg i størst mulig grad unna det. Da tissa jeg ut over 30 liter vann på få dager, gitt.
Alvina Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Det hender jeg har lyst å stjele vanndrivende medisiner fra bikkja, men hysteriet har ikke nådd så langt.... 1
LilleSolstråle Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2011 Jeg vil helst ikke gå det opp like fort, eller fortere for den sakens skyld. Jeg er aktiv, men er vel denne spisingen som kan ta litt overhånd fra tid til annen. Men er det mulig/realistisk med 8 kilo på litt over 4 uker?
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 Det er ikke veldig realistisk å gjøre det på en sunn måte.
She_Leiva Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Jeg vil helst ikke gå det opp like fort, eller fortere for den sakens skyld. Jeg er aktiv, men er vel denne spisingen som kan ta litt overhånd fra tid til annen. Men er det mulig/realistisk med 8 kilo på litt over 4 uker? Jeg gikk iallefall ned 5 kilo på to uker. Det var da jeg starta med rensekur (Methodrain Detox) og snudde om kostholdet TOTALT. Gikk fra brus, junk, godter og mere brus til grønnsaker, frukt og salater. Funka veldig greit for meg, men så fikk jeg mensen, cravings og sprakk som en SVÆR,FEIT,BALLONG! Nå begynner jeg på nytt med den samma kuren. Forskjellen er at denne gangen er det sommer og MASSE fine sesongfrukter.
Wiggins Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har ønsker om å klare å ta av ca 8 kilo innen september, er det noen der ute som har klart dette før? Trenger litt inspirasjon Hvorfor i all verden lærer folk aldri? For en som kun er moderat overvektig er det umulig å gå ned så mye så fort på en sunn og varig måte. Hvorfor kan ikke folk ha en realistisk tilnærming? Da slipper man alle mulige idiotkurer som også kan innebære risiko for mer eller mindre alvorlige komplikasjoner. For en måned eller to siden leste jeg om ei som fulgte et eller annet lavkarbo-opplegg, hvis det ikke var fullstendig nullkarbo-opplegg. Hun fikk beskjed om å spise linfrø, med det resultat at de samlet seg som en propp i tykktarmen. Tykktarmen sprakk, avføring ut i hele bukhulen, flere dager på sykehus og deretter permanent utlagt tarm. Jeg kan si deg med 99% sikkerhet at om du skulle klare å gå ned 8 kg innen september, så kommer minst halvparten av det til å være tapt muskelmasse, med redusert hvileforbrenning som resultat. Dermed vil du ha veldig lett for å sprette opp igjen mer enn du har gått ned når du slutter på idiotopplegget. 6
Wiggins Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Jeg gikk iallefall ned 5 kilo på to uker. Det var da jeg starta med rensekur (Methodrain Detox) og snudde om kostholdet TOTALT. Gikk fra brus, junk, godter og mere brus til grønnsaker, frukt og salater. Funka veldig greit for meg, men så fikk jeg mensen, cravings og sprakk som en SVÆR,FEIT,BALLONG! Nå begynner jeg på nytt med den samma kuren. Forskjellen er at denne gangen er det sommer og MASSE fine sesongfrukter. "Rensekur" er et misvisende begrep. Kroppen renser seg utmerket hele tiden, av de stoffene som den ikke klarer å kvitte seg med, som f. eks. dioksiner, så er det ingen dietter man kan gå på for at kroppen plutselig skal kunne klare det. Hvis man derimot endrer livsstil fra å spise mye søppelmat til å spise mye sunn mat så vil ikke kroppen hele tiden være plaget med å kvitte seg med søppelet, og man vil gjerne kjenne seg bedre, men kroppen blir ikke "renset" på noen måte som den ikke var fra før av.
Gjest Høne Pøne Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 (endret) høres ikke som et veldig sunt valg akkurat. jeg tok av meg minst 7 kg på 4 uker en gang, men det er IKKE til å anbefale. jeg var 14 år, hadde lite peiling og var bare desperat etter å slanke meg, så jeg rett og slett sultet meg. spiste kanskje et eple om dagen hvis jeg i det hele tatt hadde samvittighet nok til det. men resultatet var en slapp kropp med lite energi. var sliten konstant, greide ikke å trene for det hadde jeg ikke energi til. jeg var trøtt, huden min ble blek (jeg som ellers er ganske brun i huden), fikk mørke ringer og poser under øynene, jeg var svimmel og hadde hele tiden vondt i hodet. lite overraskende så greide jeg ikke holde "dietten" særlig lenge. etter 5-6 uker SKREK kroppen etter mat og jeg spiste hva som helst! så jeg la på meg ganske kjapt igjen og vitsen med hele slankingen var borte. så, IKKE gjør det! slank deg heller med trening, ikke sult deg, men spis normalt og sunt. da greier du å holde det over tid. Endret 1. august 2011 av Høne Pøne
Leifr Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 Jeg vil helst ikke gå det opp like fort, eller fortere for den sakens skyld. Jeg er aktiv, men er vel denne spisingen som kan ta litt overhånd fra tid til annen. Men er det mulig/realistisk med 8 kilo på litt over 4 uker? Nei. En halvkilo i uka er sånn noenlunde anbefalelsesverdig for de fleste.
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2011 #14 Skrevet 1. august 2011 Jeg vil helst ikke gå det opp like fort, eller fortere for den sakens skyld. Jeg er aktiv, men er vel denne spisingen som kan ta litt overhånd fra tid til annen. Men er det mulig/realistisk med 8 kilo på litt over 4 uker? Da må du være temmelig overvektig og ha mye å ta av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå