Gå til innhold

Shantaram - film?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat lest Shantaram, og elsket den! På baksiden av boken står det at boken er planlagt filmatisert, men når jeg googler finner jeg bare gammelt nytt. Noen som vet noe om det blir noe av denne filmen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten håper jeg nesten det ikke blir noe av Johnny Depp i hovedrollen. Selv om jeg elsker Depp og de fleste rollene han har gjort, kan jeg bare ikke se for meg at han passer i denne.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har også bare funnet gammelt nytt, av det jeg leste konkluderte jeg med at innspillinga ikke ble noe av likevel. Noe med uenigheter / problemer med regissøren? Synd, håper noen har vett til å filme!

• 3 uker senere...
Skrevet

håper det, forjeg orker ikke holde boken i det jeg leser den. Den er ugjennomkommelig for meg. Lydbok på engelsk kanskje?

• Liker 1
Skrevet

håper det, forjeg orker ikke holde boken i det jeg leser den. Den er ugjennomkommelig for meg. Lydbok på engelsk kanskje?

E-bok

Skrevet

e-bok er ikke noe jeg bryr meg om,,,men fant ut de ikke har på itunes, så da får det være.

• Liker 1
Skrevet

Synd, e-bok på f.eks. en Kindle eller Nook er helt fantastisk. Nedtur å gå tilbake til 'vanlige' bøker etterpå.

• 3 uker senere...
Skrevet

Forresten håper jeg nesten det ikke blir noe av Johnny Depp i hovedrollen. Selv om jeg elsker Depp og de fleste rollene han har gjort, kan jeg bare ikke se for meg at han passer i denne.

Må si meg enig i dette, jeg elsker Depp, men ser ikke han for meg i rollen altså... :/ Men hva med Russell Crowe?

En av de beste bøkene jeg lest, gleder meg til den neste kommer, og filmen! Og håper det blir snart..

• 1 år senere...
Skrevet

Filmen kommer i april 2013:)

Anonym poster: 5a8bcae7733d106737df90130f063c6f

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Filmen kommer i april 2013:)

Anonym poster: 5a8bcae7733d106737df90130f063c6f

Det var vel perspektivet hva gjaldt de første planene. Men så gikk alt til skogen og det blir ingen film. I hvert fall slik jeg har lest meg frem til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...