Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er poke bare en flørt? Jeg poker en venninne, og vi flørter ikke, for oss er det en måte å si fra at det står vel til i stua.

Hvordan reagerer dere hvis jeg poket mannen din? Som en venninne men med mase sex i to forhold, sammen. ?

Jeg tenker at det er så lenge siden, og poker i vei.

hVa gjør dere? Å poke er jo bare helt uskyldig?

Men, innrømmer at det kan gjøre meg varm, men jeg er aldri lenge inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg poker aldri selv. Vet ikke helt hva det skal være godt for. Jeg forstår meg rett og slett ikke på poking, og blir veldig usikker når noen poker meg :P

Skriver heller noe på chat/vegg/melding.

• Liker 2
Skrevet

Er poke bare en flørt? Jeg poker en venninne, og vi flørter ikke, for oss er det en måte å si fra at det står vel til i stua, at vi lever og har det så kjedelig som vi har det.

Men har ikke poket noen ekser på i alle fall sju uker nå. Det er vel bra?

Kan noen virkelig bli sjalu på ekser? Tror de ikke at de kan bli venninner?

Skrevet

Visst poking er flørt så flørter jeg med gud og hver mann, da bla et par mødre til venninner, samt min tante og min bror.

• Liker 3
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har kun poket folk jeg flørter med, samt søster/veninne bare på rent tull. Kan vel brukes til så mangt ;)

Skrevet

Jeg har kun poket folk jeg flørter med, samt søster/veninne bare på rent tull. Kan vel brukes til så mangt ;)

Thihihi. :)

Men hvor går grensen for å poke? Jeg poker litt her og litt der, men er ikke kåt på mennene, da er det vel greit?

Skrevet

Og for å presiere, blir jeg heller ikke tent av å bli poket, ofte poker jeg ikke tilbake som hilsen, det kan gå måneder.

Jeg og venninnen min (bare en), poker hverandre straks vi står opp, og gjerne som en klem før vi legger oss også. Og det er ikke fordi det er dyrt å ringe, men fordi vi vet at vi er glade i hverandre, som venner. Er det ikke det poke betyr, å bare være og venner?

AnonymBruker
Skrevet

Poking er en måte å be meg om å fjerne deg fra vennelisten på.

Skrevet

Er du helt sær i hodet eller?

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har pokewar med alle nære venner, enten de er gutter eller jenter, men jeg poker også som flørt.

Skrevet

Ingen har fjernet meg så tror ikke jeg overdriver. :)

Poke kan ligne på flørt, er derfor litt forsiktig, men det betyr vel mest som en vennskapelig klapp på skulderen? Eller har jeg tolket det feil?

Hvis man flørter, sender man vel meldinger, å poke kan jo ikke alene avgjøre om man flørter? Jeg liker å flørte, men ikke på nett. Når noen poker meg tar det gjerne flere uker før jeg poker tilbake, vet jo ikke hvor ensomme andre kan føle seg når de sitter foran pcen, og jeg vil ikke invitere til noe.

Nå er det leeenge siden jeg har poket andre enn bestevenninna mi og vi flørter aldri, bare litt. :)

Skrevet

Hørtes ekstremt sært ut.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva det egentlig betyr å poke noen..?? Har bestandig lurt på det og har aldri trykka på den knappen. Hva betyr det????? Står det nån plass ka det betyr?

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva det egentlig betyr å poke noen..?? Har bestandig lurt på det og har aldri trykka på den knappen. Hva betyr det????? Står det nån plass ka det betyr?

Facebook Features på Wikipedia

Poke: "The poke feature is intended to be a poke gesture (similar to "nudge" in instant messaging) to attract the attention of another user. Many Facebook users use this feature to attract attention or say "hello" to their friends.[24]

A previous version of Facebook's FAQ gave additional insight into the origin of the feature, stating: "When we created the poke, we thought it would be cool to have a feature without any specific purpose. People interpret the poke in many different ways, and we encourage you to come up with your own meanings." "

Skrevet

Det betyr at jeg liker deg litt og tenker på deg og gir deg en vennlig klapp på skulderen. Det kan også bety andre ting, men jeg spurte her for å finne det ut...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig irritert om en annen kvinne drev å "poket" minn mann!

• Liker 1
Gjest Pokemon
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen fasit på hva det betyr. Det kan bety flere ting. Selv så har jeg poket flere kompiser. Den siste uken har jeg derimot poket ei dame som jeg liker godt. Vi har poket hverandre ca annenhver dag... fra min side ment som en flørt, men vet jo ikke helt om det er det fra hennes side.

Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min ble poket av ei jente for noen mnd, de hadde styra tidligere... Møtte henne på byen sammen med typen min, var tydelig hu var interessert! Så en poke på andre enn gode venner er ofte flørt. Jeg synes ikke dette er noe gøy!

Gjest Aliyyah
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så galt i å poke. Jeg gjør det med alle. En sånn vennskapelig "dult". :)

*Poke*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Facebook Features på Wikipedia

Poke: "The poke feature is intended to be a poke gesture (similar to "nudge" in instant messaging) to attract the attention of another user. Many Facebook users use this feature to attract attention or say "hello" to their friends.[24]

A previous version of Facebook's FAQ gave additional insight into the origin of the feature, stating: "When we created the poke, we thought it would be cool to have a feature without any specific purpose. People interpret the poke in many different ways, and we encourage you to come up with your own meanings." "

Nemlig, det betyr bare "hei", og en hilsen. Typisk nordmenn å legge så mye mer i det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...