Gå til innhold

Hva gjør man når man har maks uflaks?

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløse meg.
Skrevet

Jeg har vært singel i snart 5 år og er dritt lei nå. Jeg virkelig savner en kjæreste, men jeg har så uflaks når det kommeer til kjærlighet. Hver gang jeg møter en gutt, så går det bare rett vest. Har ikke tall på hvor mange gutter jeg har møtt som har dame. Det verste er at de er så sleipe. For de bare later som de er single også sier de senere "Men forresten så har jeg dame. hehe" For et år siden hadde jeg sex med en jeg trodde var singel! Etter vi hadde sex så sier han " dette må bli mellom oss siden jeg har dame" Herregud jeg følte meg helt for jævlig! Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan si det med en gang at de er opptatt?! Føler meg lurt og såret når gutter holder på slik.

Så har jeg ofte fått høre " Vi kan være venner da" Gutter som ikke er intressert i noe forhold med meg, men vi kan kun være venner. Den stikker. :sukk: Er ikke på jakt etter en ny venn, men kjæreste. Har også prøvd nettdating uten hell.

For noen uker siden møtte jeg drømmemannen. Vi klaffa med en gang og har hatt det veldig fint sammen. Trodde det kunne bli noe mellom oss, men nei. Fikk plutselig sms fra han i går hvor han skriver at han har møtt en annen jente som han vil ha et forhold til. Pga hun var bare såå herlig og snill. Men vi kunne være venner da :sukk:

Jeg er fryktelig lei meg siden jeg har følelser for denne gutten, men nå har han møtt en ny en. Kan ikke akkurat tvinge han til å bli sammen med meg heller. Jeg har bare lyst til å gi opp. Jeg er så lei av å møte gutter også går det bare rett i dass. Hver gang. Skal innrømme jeg blir sjalu når jeg ser venninner som har type og de har det så fint sammen. Jeg er glad på de sine venge, men det stikker litt ja. Ser bilder av de på fb og blir så deppa. Pga jeg å vil ha en kjæreste. Jeg har så uflaks.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Bare få ut litt frustrasjon. Og kanskje noen har tips til meg? Jeg er som sagt lei av å være singel nå. Men vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg har prøvd alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du truffet disse guttene? Har du f.eks prøvd nettdating? Jeg synes dette er bedre da man med en gang ser hva de er ute etter. F.eks på sukker velger man hva man er ute etter, gutter som skriver "Morro som kan utvikle seg" og lignende droppet jeg (Da jeg ville ha noe seriøst) Jeg snakket dermed BARE med de som var ute etter noe seriøst og skrev det i sin profil. På denne måten var iallefall den fellen utelukket. Og de har ikke dame, disse skriver nok "Ute etter sex" eller lignende.

Siden det virker som en gjenganger for deg at de enter har dame, ikke vil ha noe seriøs ol tenkte jeg med en gang at dette kanskje var noe for deg.

Lykke til!

Skrevet

Hvor har du truffet disse guttene? Har du f.eks prøvd nettdating? Jeg synes dette er bedre da man med en gang ser hva de er ute etter. F.eks på sukker velger man hva man er ute etter, gutter som skriver "Morro som kan utvikle seg" og lignende droppet jeg (Da jeg ville ha noe seriøst) Jeg snakket dermed BARE med de som var ute etter noe seriøst og skrev det i sin profil. På denne måten var iallefall den fellen utelukket. Og de har ikke dame, disse skriver nok "Ute etter sex" eller lignende.

Siden det virker som en gjenganger for deg at de enter har dame, ikke vil ha noe seriøs ol tenkte jeg med en gang at dette kanskje var noe for deg.

Lykke til!

Hvis du leser innlegget til ts, så har hun sagt at hun ahr prøvd nettdating uten hell.

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si. Virker som du har vært maks uheldig å bare møtt drittsekkene. Lurer også på hvor du har møtt dem hen? På byen?

AnonymBruker
Skrevet

Har det som deg TS.. Nå ønsker jeg meg ikke kjæreste akkurat nå, men de få gangene jeg faktisk faller for noen, er de sleipe eller lystløgnere. De har vært vidt forskjellige de jeg har fallt for, men jeg må slutte å være godtroende og faktisk innse at alle ikke er ærlige, skikkelige mennesker uansett om de gir inntrykk av det. Skal ikke være lett :P

Får høre fra alle venner og menn hvor utrolig vakker, pen, snill osv jeg er , men de fleste virker jo bare som om de er ute etter sex. Ikke "flyr" jeg rundt, og holder bena godt sammen også ;)

Nei, vi må bruke tid på den neste vi treffer, ikke sex før et par år.. Hehehe :)

Skrevet

Dette er omtrent som å høre ei venninne av meg fortelle.

Grunnen til at hun alltid møter sånne gutter/menn er fordi hun er veldig naiv og overser alle tegn som ville fått mine varsellamper til å blinke rødt. Hvis jeg prøver å fortelle hun det, svarer hun noe som at jammen han hadde en god grunn så jeg må gi han en sjanse til osv og det ender alltid med det samme. Gutter hun møter skjønner veldig fort at hun er godtroende og dermed lett å lure, noe de utnytter.

Kanskje du også er litt for godtroende når det gjelder gutter?

Kanskje du overser/ignorer signaler fordi du er lei av å være singel og tenker at endelig har jeg møtt noen?

Jeg kjenner deg jo ikke så har ingen anelse om det stemmer, men jeg skriver det for å få deg til å tenke litt etter om det kan være noe i det jeg skriver.

Uansett så håper jeg det ordner seg for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du leser innlegget til ts, så har hun sagt at hun ahr prøvd nettdating uten hell.

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si. Virker som du har vært maks uheldig å bare møtt drittsekkene. Lurer også på hvor du har møtt dem hen? På byen?

Ops, fikk ikke med meg det :sjenert:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Kjenner meg så igjen! Hvor gammel er du og hvor har du møtt disse guttene? Har du datet de en periode først før det har blitt noe hankypanky eller har ting skjedd ganske fort?

Det jeg fant ut etter å ha møtt drittsekk etter drittsekk er at man for det første MÅ holde bena godt lukket. Så må man nesten bli litt kjent før det skjer noe mer. Men likevel merker jeg at nesten ALLE gutter bare er ute etter sex, og når de skjønner at de ikke får det av meg så stikker de bare.

Kan egentlig bare anbefale deg å tilbringe mer tid med neste gutt du møter og still dem spørsmål om livet deres, bli god kjent.. er jo ufattelig dårlig av menn som er opptatt å leke med deg på den måten da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å leit ;) Jeg hadde også uflaks helt til jeg sluttet å lete. Da sto plutselig drømmemannen rett foran øynene på meg! ;)

Skrevet

Singellivet kan være litt kjipt når man har vært singel en stund. Har selv vært singel rundt 3 år og treffer sjelden noen jeg klaffer med. Jeg datet en mann uten at vi ble sammen, men fortsatte å treffes. Plutselig hadde han dame på facebook uten å si noe til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...