Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg trenger virkelig en ny mobil.. Jeg har en gammel HTC Hero som er fullstendig på bærtur! Halve skjermen fungerer ikke, og det er jo selvfølgelig den nederste delen. Så det å skrive mld, eller i det heletatt bruke tlf er jo nesten helt umulig. Aldri vært fornøyd med den og gleder meg veldig til å få tak i en ny. Men, nå har det seg slik at jeg ikke har penger til å kjøpe en mobil til 5000kr. Så hvilken tlf. ville du ha valgt til under 1500-4000kr på elkjøp? Vil forresten ha Touch-telefon. :)

Mobiler på ELKJØP

Endret av AmK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frem til nå så står det mellom HTC Desire S og Samsung Galaxy S i9000.. :)

Skrevet

HTC og Samsung er nok 2 av de bedre valg i disse mobiltider ja. Ikke det at jeg har så mye peiling, men har hørt "mobilkjennere" si det samme :P

Kjenner mange med HTC Desire S, og ingen er misfornøyde, utenom en som bytta til Z pga tastaturet.

Samsung Galaxy S i9000 kjenner jeg ikke så godt, begynner å bli noen år siden jeg hadde Samsung-mobil gitt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte Samsung Galaxy pga den lave strålingen. Blir liksom ikke helt "kjent" med den, og selv om jeg har hatt den ganske lenge, knoter jeg endel og klarer ikke å benytte meg av mulighetene. Så min ønskedrøm er en mye enklere telefon med mindre finesser men med like lav stråling. :sjenert:

Skrevet (endret)

Til den prisklassen ville jeg bare vurdert HTC Desire S, HTC Incredible S eller Samsung Galaxy R (hvis du kan vente).

Søk opp tester på Amobil, eller google etter Desire S vs Incredible S.

Sjekk alltid priser på kelkoo. F.eks. er det rundt 200 kr å spare på å kjøpe Desire S hos Mpx, selv med frakt.

Endret av DBM
Skrevet

Vil ikke anbefale Galaxy S i9000. Kjøpte min i oktober i fjor, og det har vært mye tull med den. Svigersøsteren min fikk samme mobil samtidig, hun er heller ikke fornøyd. Skrur seg av uten grunn, lagger en del, sliter med dekning og nett i ny og ne. Så ville gått for HTC.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke anbefale Galaxy S i9000. Kjøpte min i oktober i fjor, og det har vært mye tull med den. Svigersøsteren min fikk samme mobil samtidig, hun er heller ikke fornøyd.

Samme her. Søstera minkjøpte Galaxy s9000 i fjor. Ikke fornøyd.

Hun har bestemt seg for å droppe "omveiene" og heller gå rett til topps. Hun vil kjøpe seg iPhone

Skrevet

Har noen venner som har samsung galaxy, og de er kjempe fornøyd, hatt telf i over 1 år og ikke hatt noen problemer med den. god skjerm og god program vare.

Selv har jeg Samsung galaxy 2. den er litt stor skjerm på, men jeg er blitt ganske fornøyd med den, den tar bra bilder, jobber fort, har god battari kapasitet i forhold til mange andr smart tlf. jeg kan gå i nesten 2 dager før jeg må lade min.

Skal du gå for Iphone ville jeg ventet 1 mnd til ios5 kommer. men spørs om den ligger i din pris klasse.

skal du ha HTC er det sensation som ligger best ann. ikke like bra som SG2, men alikevel en god telefon. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...