Alvina Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Spøker det her? Jeg har bedt alle eventueller spøkelser holde fred. Men i går dukket de opp og møtte gjestene jeg hadde invitert, gangen var full av mørke skkygger, lyset slo seg av, ting falt ned osv. Mørkt og masse energi. Jeg ba gjestene hamle opp med det selv, sa at jeg har vært rasende og at de ikke plager meg mer. Det ble ganske stille, men ingen anklaget meg i alle fall for å huse skrømt. (jeg er ikke typen i det hele tatt) Har du spøkelser i huset? Hvordan merker du det evt? Blir du redd? Jeg reagerer med analyse, og finner meg ikke i å bli plaget av noen, ikke engang insekter. De fleste gangene jeg har opplevd noe overnaturlig, har det vært en logisk forklaring. Når vi er inne på det, kan hende de hadde med seg sine personlige spøkelser som begynte å krangle i gangen min? Lol.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Spøker det her? Jeg har bedt alle eventueller spøkelser holde fred. Men i går dukket de opp og møtte gjestene jeg hadde invitert, gangen var full av mørke skkygger, lyset slo seg av, ting falt ned osv. Mørkt og masse energi. Jeg ba gjestene hamle opp med det selv, sa at jeg har vært rasende og at de ikke plager meg mer. Det ble ganske stille, men ingen anklaget meg i alle fall for å huse skrømt. (jeg er ikke typen i det hele tatt) Har du spøkelser i huset? Hvordan merker du det evt? Blir du redd? Jeg reagerer med analyse, og finner meg ikke i å bli plaget av noen, ikke engang insekter. De fleste gangene jeg har opplevd noe overnaturlig, har det vært en logisk forklaring. Når vi er inne på det, kan hende de hadde med seg sine personlige spøkelser som begynte å krangle i gangen min? Lol. Det virker mer som om du har fått i deg noe du ikke har tålt. 7
katinkatinka Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Når man kjenner "energier" kan det enten være såkalte spøkelser, eller dine egne energier du ikke får sortert. Veldig typisk at undertrykte følelser kommer til syne ved energier i et rom. Merkelig, men sant. Når det er sagt kan det godt være at det spøker hos deg.. Har du merket noe annet tidligere, da?
Cata Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Har du spøkelser i huset? Hvordan merker du det evt? Ja jeg tror jeg har et periodespøkelse. Riktignok tror jeg egentlig ikke på spøkelser, men jeg har hatt litt for mange hendelser der ting som ikke skulle kunne flytte på seg likevel har flyttet på seg - uten min medvirkning og uten at jeg har klart å finne noen fornuftig forklaring. Innimellom kjenner jeg også lukter som ikke skulle være der. Av og til er det snakk om en lett blomsterduft som definitivt ikke passer med noen av mine parfymer, andre ganger er det (av alle ting) bålrøyk det lukter. Sistnevnte ble ved en anledning så intens at jeg måtte ut og sjekke om det faktisk var brann et eller annet sted bygget, eller om noen av naboene grillet. Fant verken flammer eller griller i aksjon.
Alvina Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Det virker mer som om du har fått i deg noe du ikke har tålt. Eh, i går var det to uker siden sist jeg røget, og da gjestene kom hadde jeg ikke røkt. Hm...det må vel være noe, siden de også reagerte, har nettopp snakket med en av gjestene, og han sier at det bare var en skygge. Jeg spurte han om den var mørkegrå eller rosa....hæ? sa han. Ja, kan jo ikke vite om du hadde tatt noen rosa piller før du kom. Javel, ser ikke et spøkelse og har det veldig rolig her, men det skjer ikke ting hvis jeg har røyket hasj, og jeg bestemmer liksom ikke over spøkelsers liv... Endret 31. juli 2011 av Alvina
Alvina Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2011 Ja jeg tror jeg har et periodespøkelse. Riktignok tror jeg egentlig ikke på spøkelser, men jeg har hatt litt for mange hendelser der ting som ikke skulle kunne flytte på seg likevel har flyttet på seg - uten min medvirkning og uten at jeg har klart å finne noen fornuftig forklaring. Innimellom kjenner jeg også lukter som ikke skulle være der. Av og til er det snakk om en lett blomsterduft som definitivt ikke passer med noen av mine parfymer, andre ganger er det (av alle ting) bålrøyk det lukter. Sistnevnte ble ved en anledning så intens at jeg måtte ut og sjekke om det faktisk var brann et eller annet sted bygget, eller om noen av naboene grillet. Fant verken flammer eller griller i aksjon. Hehe, rolige spøkelser finnes. Jeg har også bodd i et hus der lukt gikk fra rom til rom. Har også ansatt ghostbusters. De lux. Men det hjalp ikke stort.
Maria M Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er veldig sikker på at det finns spøkelser!!! Jeg jobber på sykehjem der merkelige hendelser skjer hele tiden. Her om dagen ble jeg låst inne sammen med pasienten min, inne på soverommet....og da hadde døre låst av seg selv :/. Jeg har også "følt" spøkelser før....det var i fjord jul da jeg var på jobb! Jeg bøyde meg ned for å ta opp vesken min, da noen tok tak i meg og dro meg bak over. Det merkelige var at ikke bare var ingen bak meg, men det var heller ingen andre på den avdelingen på det tidspunktet! BARE MEG!!!!! Senere får jeg også vite at det samme skjedde venninen min som jobber med meg
Alvina Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er veldig sikker på at det finns spøkelser!!! Jeg jobber på sykehjem der merkelige hendelser skjer hele tiden. Her om dagen ble jeg låst inne sammen med pasienten min, inne på soverommet....og da hadde døre låst av seg selv :/. Jeg har også "følt" spøkelser før....det var i fjord jul da jeg var på jobb! Jeg bøyde meg ned for å ta opp vesken min, da noen tok tak i meg og dro meg bak over. Det merkelige var at ikke bare var ingen bak meg, men det var heller ingen andre på den avdelingen på det tidspunktet! BARE MEG!!!!! Senere får jeg også vite at det samme skjedde venninen min som jobber med meg Jeg har også opplevd mye rart, har jobbet på kjøkken og sykehjem. Jeg hadde hørt at andre hadde opplevd noe rart, og følte en bølge av gufs når jeg måtte at baktrappen ned til lageret, men har også opplevd andre steder, og det som slår meg er at noen bråker, usynlig men på den måten at de forfølger når man legger seg på et annet rom, men da har jeg lært å bli sint uten å eksplodere. Og det funker.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Ang lukter så kan det ofte være en lukt som allerede sitter i et møbel, når sola skinner på møbelet så varmes det opp så den gir fra seg lukt. Spesielt parfymelukter og røyk.
Nuttery Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 Sånn holder det på hos meg og, lyset flikker, dører smeller, tv-n skifter kanal osv... Da sier jeg bare noe alá "Jammen i svarte, se å gi faen da, jeg ser på det der" e.l, så slutter det vanligvis... Kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men det har skjedd for mange ganger til at jeg tror det er tull, selvom jeg egentlig ikke tror på overnaturlige saker..
Maria M Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Ang lukter så kan det ofte være en lukt som allerede sitter i et møbel, når sola skinner på møbelet så varmes det opp så den gir fra seg lukt. Spesielt parfymelukter og røyk. Men, hva med de som hevder at de våker midt på natten, og soverommet dems er fylt med et fremmeds parfyme eller røyk lukten som du nevner her ??? ;/
Maria M Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har også opplevd mye rart, har jobbet på kjøkken og sykehjem. Jeg hadde hørt at andre hadde opplevd noe rart, og følte en bølge av gufs når jeg måtte at baktrappen ned til lageret, men har også opplevd andre steder, og det som slår meg er at noen bråker, usynlig men på den måten at de forfølger når man legger seg på et annet rom, men da har jeg lært å bli sint uten å eksplodere. Og det funker. Kunne ønske jeg kunne reagert på samme måte .... Jeg må si jeg var ganske rolig da noe/noen tokk på meg den kvelden jeg var på jobb (ved unntak at fjeset mitt var kriit hvit), men ellers pleier jeg å skvette eller begynne å skjelve på hendene Det er veldig ubehagelig opplevelse, og jeg tror ikke jeg vil bli vant til "dem" i første omgang.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #13 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Men, hva med de som hevder at de våker midt på natten, og soverommet dems er fylt med et fremmeds parfyme eller røyk lukten som du nevner her ??? ;/ Skrev jeg at det alltid var sånn lukter kommer inn i et rom? edit: la til quoten Endret 31. juli 2011 av uAnonymBruker
Alvina Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2011 Sånn holder det på hos meg og, lyset flikker, dører smeller, tv-n skifter kanal osv... Da sier jeg bare noe alá "Jammen i svarte, se å gi faen da, jeg ser på det der" e.l, så slutter det vanligvis... Kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men det har skjedd for mange ganger til at jeg tror det er tull, selvom jeg egentlig ikke tror på overnaturlige saker.. Jeg kjefter også litt når ting skjer. Men har hatt opplevelser jeg helst vil unngå, jobbet i et museum der det var utstillingdukker med gamle uniformer. Men det fortalte jeg til kollegaene og vi delte historier. Lyst å gå akkurat på den avdelingen igjen hadde jeg ikke, men jeg måtte. Som regel blir jeg først stum når noe hender noe, det hender jo alltid når man går i egne tanker og er trygg og ikke har en tanke i hodet om den siste grøsseren man så. Men så blir jeg irritert, for jeg gidder ikke forholde meg til spøk og morsomheter fra den andre siden. Hvis jeg skulle drevet spøkelsesutdrivelse her, ville jeg måttet ha hjelp. Men til vanlig er det rolig her, er bare noen småting som jeg nå har begynt å anse som naturlig. Til skeptiker AB, jeg har ikke ruset meg og var ikke ruset i går når det skjedde. Det er jeg heller aldri på jobb. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå