Gjest Indianlady Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Hei folkens I morgen er det 40 år siden det fatale drapet på JFK som har vært en av USA`s beste presidenter.Han ble kjent med utrykket "Ich Bin ein Berliner",han hadde sine tabber som Cubakrisen.Jeg var bare barnet da og fulgte litt med og sannheten får vi ikke før i 2017 da slippes den om det var CIA som stod bak mordet på han.Han er begravet på Arrlington Æres kirkegården i Washington DC. http://jfkennedy.8m.com/ hilsen
Maxine Grey Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 Jeg kan huske da nyheten kom på radio, jeg holdt på å vaske gulv i gangen og hadde radioen på. Stiv i maska gikk jeg inn på kjøkkenet for å fortelle hva jeg hadde hørt til mamma og pappa, og først var det ingen som trodde meg. Jeg var ikke gamle jenta, men jeg glemmer aldri min egen frykt og håpløsheten hos de voksne.
MarianneE Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 Leste en kjempe spennende artikkel om dette i Magasinet forrige lørdag. Men, er det ingen som vet hvem som stod bak drapet, eller er det hemmelig? Bare 15 år igjen og vente, da......
Gjest lurven Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 tror det var en konspirasjon jeg.. er det tilfeldig at så mange kennedys har dødd under mystiske omstendigheter
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #7 Skrevet 22. november 2003 antageligvis ikke.. men d samme kan vel sies om Dianas død....
Mann 40 Skrevet 22. november 2003 #8 Skrevet 22. november 2003 tror det var en konspirasjon jeg.. Jeg kan selvføgelig ikke være sikker, men jeg tror ikke det var en konspirasjon. En ting jeg er sikker på er at Christer Petterson drepte Palme.
Minmy Skrevet 22. november 2003 #9 Skrevet 22. november 2003 Meget mulig at Christer Petterson drepte Palme, men hvem står egentlig bak?? For jeg betviler at Christer Petterson gjorde det for sin egen del...
Minmy Skrevet 22. november 2003 #10 Skrevet 22. november 2003 Meget mulig at Christer Petterson drepte Palme, men hvem står egentlig bak?? For jeg betviler at Christer Petterson gjorde det for sin egen del...
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #11 Skrevet 22. november 2003 I morgen er det 40 år siden det fatale drapet på JFK som har vært en av USA`s beste presidenter. Det FATALE drapet..............når har et drap IKKE vært fatalt
Mann 40 Skrevet 22. november 2003 #12 Skrevet 22. november 2003 Meget mulig at Christer Petterson drepte Palme, men hvem står egentlig bak?? For jeg betviler at Christer Petterson gjorde det for sin egen del...[/quote Det er mulig at de var flere om planleggingen, men det var ikke snakk om en internasjonal konspirasjon. Det var jo nettopp pga slike overspente forestillinger Petterson slapp unna. Hans Holmér fulgte kurdersporet blindt mens løsningen lå, om ikke snublende nær, så i hvert fall i Stockholm. Ofte er virkeligheten i slike saker langt enklere enn de komplekse kriminalromaner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå