Gå til innhold

Dildo hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Lilliet
Skrevet

Fikk en dildo i bursdagsgave nylig av jentegjengen, kjempe korselig det, men har vært i utlandet så har ikke fått tid til å verken pakke den ut eller noe. Den skal lades opp, med sånn "funn" lader. Som er magnetisk og greier. Problemet er at den rett og slett lever sitt eget liv! Har lest bruksannvisningen flere ganger, kunne gjærne vært på russisk, jeg forstår ikke noe, alle disse vanskelige uttrykkene på engelsk. Den skur seg av og på selv, jeg voknet her om natten fordi hele rommet mitt vibrerte! Den skrur seg rett og slett av og på selv, måtte holde den i handa i to timer for at den skulle gå tom for batteri! Se for deg det bildet... Nå tørr jeg ikke å lade den opp igjen... Hva skal jeg gjøre ? Er det noe galt med den ? i så fall hva gjør jeg? Noe som har opplevd noe som dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lad den før du har fått noen til å hjelpe deg til å forstå hvordan den fungerer, om det så er en fra vennegjengen eller noen på nærmeste sexshop.

Vanskelig for oss her inne å vite om det er noe galt med selve leken eller om den blir behandlet feil...

Ta den med til noen som kan vise deg hvordan den skal fungere, også finner du da ut om det er noe feil med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...