Noorgie Skrevet 21. november 2003 #1 Del Skrevet 21. november 2003 Lurer på hvor mange av dere som har prøvd dette, evt har dere den enda? Hvem av dere bruker det (hun/han) og når og i hvilke situasjoner brukes den. Er litt nyskjerrig på om jeg skal overraske jenta mi med det, men vil gjerne høre hva dere mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #2 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg vet ikke helt om jeg liker signaturen din Goggen.... ... For øvrig heter det: Alt er en overgang osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 22. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg vet ikke helt om jeg liker signaturen din Goggen.... ... For øvrig heter det: Alt er en overgang osv... Uupppss Revetispa!!! Synes pelsen din er flott og skulle en jeger komme over deg i skogen, så blir du vel ikke målbundet, kjenner jeg deg rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strapon Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 kjenner ikke dama di, så overraskelsesmomentet får du bestemme, men du vil bli positivt overraska over pluggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå