jente84 Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Er det absolutt ingen steder man kan spille fotball eller håndball i voksen alder, uten å ha spilt det så mye før? Jeg har alltid ville begynne med lagsport, men det har aldri bltt sånn. Og nå er jeg 25 :/ Det finnes jo mye annet man kan starte med som voksen.. Endret 30. juli 2011 av jente84
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Her jeg bor (bygd) er det minst to oldboyslag (fotball), der det ene spiller i en serie og det andre bare spiller for moro skyld. Begge lagene her tar med jenter/kvinner også, pluss at damelaget stort sett er åpent for alle som vil (men mer seriøst). Her er også innebandy for voksne (blanda lag), og håndball like så. På større steder finnes det gjerne et seriøst førstelag innenfor hver idrett, og et mindre seriøst andrelag der det er mer åpent for alle.
Dragonfly84 Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har det litt på samme måte, TS... Jeg skulle gjerne hatt et høyst useriøst innebandylag som kun spiller for gøy, men det klarer jeg ikke å finne. Mulig jeg leter på feil sted, siden jeg bor i Oslo og det burde finnes. Det eneste jeg har funnet er seriøse lag som spiller kamper hele tida. Og raballder, men selv om jeg er homo trenger jeg da ikke spille på et homolag. Dessuten trener de veldig seint om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Dytter litt på denne tråden igjen. Jeg tenker på det samme og kunne tenke meg å begynne med håndball, men er så redd for å føle meg helt malplassert og at jeg er for dårlig rett og slett. Er forresten 26 selv. Usikker på om jeg tør å kaste meg inn i et allerede etablert lag, de spiller jo kamper ofte de også. Dere andre, kanskje dere har tilbud i form av bedriftsidrettslag? Det pleier å være ganske uhøytidelig og åpent for alle. Skulle gjerne ønske vi hadde det der jeg jobber, men det er en såpass liten bedrift at det ikke er aktuelt. Du som ville spille innebandy, her står det litt og innebandy hos Norges Bedriftsidrettsforbund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå