Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel alt. Jeg får ikke til å style det! Har så lyst til å krølle/bølge håret, men selv med masse hårspray og full varme sklir lokkene ut med en gang. Noen tips til hva jeg kan ha i?

Evt. noen forslag til hva annet fint man gjøre med hår som er for glatt til å holde? :bond:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jytte
Skrevet

Tittelen sier vel alt. Jeg får ikke til å style det! Har så lyst til å krølle/bølge håret, men selv med masse hårspray og full varme sklir lokkene ut med en gang. Noen tips til hva jeg kan ha i?

Evt. noen forslag til hva annet fint man gjøre med hår som er for glatt til å holde? :bond:

Jeg bruker Schwarzkopf Osis Osis Dust It. Hvis du ikke har prøvd det allerede? Jeg er blitt avhengig.

Skrevet

Prøvd å bare bruke balsam i tuppene av håret? Jeg kan IKKE bruke balsam i nærheten av hodebunnen, da blir det alt for glatt.

Sånn itilfelle du bruker balsam :)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg føler med deg! Slik er håret mitt og, dessverre. Jeg har bare godtatt det. Det er ikke håp :P

Har du prøvd å klippe det opp? Da er det lettere å få til volum i håret (med produkter selvsagt). Mitt ble i alle fall litt mer medgjørlig.

Ta skum i vått hår og sett det opp i en ball eller flett det, og sov med det. Bruk hårspray dagen etterpå.

Sett det opp ein stram, sexy hestehale.

Lag ulike flettefrisyrer.

Trekk det øverste delen bakover og fest med fine hårspenner.

Gled deg over at du slipper å rette ut håret ditt hver dag :D Du sparer tid, penger og håret ditt blir ikke så fort slitt!

Skrevet

Jeg hadde også samme "problemet".. Jeg har stripet det to ganger og nå er det absolutt ikke glatt lenger. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Schwarzkopf Osis Osis Dust It. Hvis du ikke har prøvd det allerede? Jeg er blitt avhengig.

Takk for tips. Skal testes! :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Striper hjelper, permanent hjelper enda mer. Forøvrig anbefaler jeg å be frisøren om gode tips og produkter - sist jeg var hos frisør fikk jeg faktisk produkter jeg har vært godt fornøyd med.

Nå krøller ikke jeg håret da, bare kniper inn volum og sprayer det etterpå slik at det varer mer enn 5 minutter.

Skrevet

Prøvd å bare bruke balsam i tuppene av håret? Jeg kan IKKE bruke balsam i nærheten av hodebunnen, da blir det alt for glatt.

Sånn itilfelle du bruker balsam :)

Du sier noe! Jeg bruker både balsam og hårkurer i ny og ned. Mange takk, skal prøve med bare tuppene. :takke:

Skrevet

Striper hjelper, permanent hjelper enda mer. Forøvrig anbefaler jeg å be frisøren om gode tips og produkter - sist jeg var hos frisør fikk jeg faktisk produkter jeg har vært godt fornøyd med.

Nå krøller ikke jeg håret da, bare kniper inn volum og sprayer det etterpå slik at det varer mer enn 5 minutter.

Har faktisk stripet håret ganske nylig. Var hårmodell tidligere så håret mitt har gjennomgått litt, mulig det har skapt litt av problemene jeg har nå. Hadde en del bølger tidligere, som nå er borte. Ja, kanskje jeg gjør lurt i å stikke innom frisøren. :)

Skrevet

Jeg føler med deg! Slik er håret mitt og, dessverre. Jeg har bare godtatt det. Det er ikke håp :P

Har du prøvd å klippe det opp? Da er det lettere å få til volum i håret (med produkter selvsagt). Mitt ble i alle fall litt mer medgjørlig.

Ta skum i vått hår og sett det opp i en ball eller flett det, og sov med det. Bruk hårspray dagen etterpå.

Sett det opp ein stram, sexy hestehale.

Lag ulike flettefrisyrer.

Trekk det øverste delen bakover og fest med fine hårspenner.

Gled deg over at du slipper å rette ut håret ditt hver dag :D Du sparer tid, penger og håret ditt blir ikke så fort slitt!

Takk for fine tips. Har en flott spray som gir litt mer volum etter dusj og føning, og med litt tuppering i tilegg varer det kanskje en time.. (må som regel snike en kam i veska.) :fnise: Ja, jeg må vel bare godta det. Å rette ut slipper jeg så absolutt. :D

Skrevet

Jeg hadde også samme "problemet".. Jeg har stripet det to ganger og nå er det absolutt ikke glatt lenger. ;)

Hehe vel, jeg har også stripet det noen ganger, men hos meg er håret fortsatt glatt og vrient. :sukk:

Skrevet

Må si du har luksusproblem!

Skrevet

Må si du har luksusproblem!

Finnes sikkert svar på de også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...