Gjest yussi Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Ok.. flaut spørsmål, men jeg er redd jeg er litt løs der nede. I det siste har jeg begynt å kjenne at det "åpner seg" der nede når jeg setter meg ned på doen. Husker ikke at det har vært slik før. Noen som forstår hva jeg mener? Åpner det seg der nede for dere også når dere setter dere ned? Jeg så med speilet nå i stad, og en ser jo rett inn når jeg setter meg.
Gjest Fable Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Har du født nylig? første som falt meg inn også..
Gjest ts Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Nei, ikke nylig. Eh. Så det er ikke normalt? Altså, jeg ser inn til der hullet begynner kan man si. Hullet er ikke åpent.
Gjest Klaveret Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Slapp av, det meste er normalt, og så lenge det ikke plager deg annet enn i tankene så synes jeg du skal forsøke å glemme det.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Dette er bare normalt om du nylig har født. Hvis ikke ville jeg tatt kontakt med en gynekolog, så løs er det ikke normalt å være.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Høres løs ut. Som andre sier, få en fagmann til å se på saken...
Untamed Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 De ytre kjønnsleppene "spriker"? Du ser hullet men ikke INN liksom? I så fall er det helt normalt.
Gjest ts Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 De ytre kjønnsleppene "spriker"? Du ser hullet men ikke INN liksom? I så fall er det helt normalt. Ja, akkurat det ja. Uff. Jeg kniper jo for harde livet løs, men klarer jo ikke gjøre noe med leppene. Det går kanskje ikke det? Jeg spurte eksen min etter fødsel om det var blitt annerledes der nede. Han sa nei. Vet ikke om han snakket sant da. Har også spurt gynekologen min om alt så normalt ut der. Hun sa ja. Men alt er jo normalt, som man sier, så hvem vet. Jeg har nok blitt utvidet etter fødselen ja, normalt måtte man "grave seg" frem til vagina Men men.
Gjest anonym Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 De ytre leppene har jo ikke noe med selve hullet å gjøre da. Mine ytre lepper har alltid sprika litt tror jeg, men innafor der er det vel normalt så vidt jeg vet
billcat Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Ja, akkurat det ja. Uff. Jeg kniper jo for harde livet løs, men klarer jo ikke gjøre noe med leppene. Det går kanskje ikke det? Jeg spurte eksen min etter fødsel om det var blitt annerledes der nede. Han sa nei. Vet ikke om han snakket sant da. Har også spurt gynekologen min om alt så normalt ut der. Hun sa ja. Men alt er jo normalt, som man sier, så hvem vet. Jeg har nok blitt utvidet etter fødselen ja, normalt måtte man "grave seg" frem til vagina Men men. Du har jo ikke muskler i kjønnsleppene, så det er jo ikke noe større du kan gjøre med de med å knipe. Er vanlig at de ytre kjønnsleppene blir flatere etter en fødsel, så slik sett kan det jo hende at de indre leppene har fått spre seg mer når de ytre ikke hindrer det lenger. Men dette har jo ikke noe med trang/løs å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 Men hvordan kan man egentlig vite om man faktisk er løs der nede? Altså, i hullet.. :gjeiper: Og ekstraspørsmål, om noen vet: Blir man videre der under menstruasjon? Jeg føler det henger og slenger mer når jeg har mensen.. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå