AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har lest/hørt at flere gutter liker jenter med former - pupper, midje og hofter.. Jeg har også lest at jenter er tiltrekkende fordi de er litt myke, og noen sier at beinete jenter ikke er sexy. Jeg har både midje og hofte, men Jeg har skikkelig utstikkende hofteben :/ Man ser de godt når jeg står, og når jeg ligger flat på rygg ser man de kjempegodt! Hadde nylig sex med en gutt som uttrykte noe i nærheten av Oi, du har skikkelig utstikkende hofteben du! *ta litt på hofteben og smile* så fasinerende! Jeg tror ikke jeg liker dem (hoftebena mine) Jeg kan jo hekte meg fast og rive ned ting med dem haha! Såå, hva synes egentlig dere gutter (og jenter) og veldig tydlige hofteben på jenter? Er det ekkelt eller er det noe dere ikke bryr dere om? Det er jo ganske tydlig når jenta ligger underst.. Hva synes dere er fine hofter? Post gjerne bilder.
Glynis Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg har og fått kommentar på at jeg har fascinerende hofteben, spesielt når jeg ligger nede. Har vi vært borti samme fyren? Uansett har jeg aldri vært borti noen som synes det er ekkelt. Oppfordrer ingen til å poste hoftebilder her, da det ikke hjelper deg noe som helst hva andre synes er fine hofter. For det første er det ingen standard alle liker, og for det andre kan vi ikke gjøre noe med våre hoftebein, så det fører ikke med seg noe godt. Utstikkende hoftebein betyr jo ikke automatisk små pupper og ingen rumpe. Jeg vil si at gutter reagerer hvis du er sykelig undervektig, men det har ikke noe med beinstørrelse å gjøre. Endret 30. juli 2011 av Glynis
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Haha, kanskje det du Har også fått høre: au! faen, var det hofta di?! Du har igrunn rett i det du skriver i det andre avsnittet ditt. Jeg tenkte meg ikke helt om, men ville gjerne høre om hva folk syns er normalt og hva som er litt for beinete. Jeg liker og tåler ærlige meninger. Men men.. Men jeg lurer fortsatt litt på hva gutter synes! TS
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Jeg liker slanke jenter med tydelige hofte og kragebein og helst små pupper. Noen mener jeg har dårlig smak, jeg mener de har dårlige smak. Tenner ikke i det hele tatt på smålubne jenter
MsZ Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har utstikkende hoftebein, og myggestikk til pupper, men da får jeg jo bare finn gutter som liker det da.. Det hører også med lange slanke bein, flat mage og åkei rumpe, så de får velge.. Hihi.. Fikk høre senest i dag at "du er jo bare skinn og bein da, så er jo ikke rart du fryser om vinteren:P" men jeg bare flirer av det jeg, for det er skjelden ment som fornærmelser. Folk er bare litt mindre forsiktig med formuleringen npr det gjelder tynne folk kontra tykke, fordi de tror ikke vi tynne kan blir fornærmet siden det er "så bra" og være tynn
Gjest Gold Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Har vel med bekkenbygningen å gjøre, samt fettprosent. Personlig er jeg ikke noen FAN av synlige knokler, men jeg "henger meg" heller ikke opp i det, så fremt resten av dama er "normal" og "sunn" og ellers spiser normalt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har utstikkende hoftebein, og myggestikk til pupper, men da får jeg jo bare finn gutter som liker det da.. Det hører også med lange slanke bein, flat mage og åkei rumpe, så de får velge.. Hihi.. Fikk høre senest i dag at "du er jo bare skinn og bein da, så er jo ikke rart du fryser om vinteren:P" men jeg bare flirer av det jeg, for det er skjelden ment som fornærmelser. Folk er bare litt mindre forsiktig med formuleringen npr det gjelder tynne folk kontra tykke, fordi de tror ikke vi tynne kan blir fornærmet siden det er "så bra" og være tynn Da er du jo heldig. Du høres ut som ei fin jente:) Jeg har ikke lange ben og spretten rompe, og jeg har ikke flat mage selv om jeg disse utstikkende bena. Så jeg er ikke mager med synlige ben.
Glynis Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg liker og tåler ærlige meninger. Men men.. Men jeg lurer fortsatt litt på hva gutter synes! TS Vil du ha cm-mål liksom? Poenget er at folk har ulike meninger, og det er like givende å se på Jersey Shore-repriser som å få folk meninger om hoftebein.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Vil du ha cm-mål liksom? Poenget er at folk har ulike meninger, og det er like givende å se på Jersey Shore-repriser som å få folk meninger om hoftebein. Okei, jeg gir meg. Og er enig med deg. TS 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå