MellonCollie Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg må komme meg i gang med trening igjen etter fødsel, og ser for meg at om jeg har noe jeg MÅ trene til - da går det litt enklere. Vurderer KK-mila som er 15. oktober.. er det noen her inne som skal være med og som er i gang med trening til det (dersom man ikke har løpt så mye før?)
Sol79 Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Jeg har meldt meg på KK-mila. Er det noen som har vært med før som vet litt om hvordan løypa er?
MellonCollie Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan gikk det i dag Sol79? Andre som var med også? Jeg sitter og venter spent på SMS slik at jeg får korrekt resultat, men tror jeg endte på rundt 62 min. Utrolig deilig å være ferdig! Satser vel på å forbedre tid til neste år, og selv om arrangementet var OK er det vel endel de bør lære av i dag også Var litt kaotisk ved henting av sekker i garderobe etc.
Sol79 Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Det gikk greit med meg, sprang bare 5 kilometeren, men jeg er heller ikke i så veldig god form, så jeg er egentlig fornøyd. Jeg har heller ikke sett noe av den sms, så er litt skuffet over det. Ser at resultatlista ligger på kk.no, men det er ikke sortert etter hvem som sprang 5km og hvem som sprang 10km, så det gir egentlig ikke den infoen man er ute etter. Om du ser på kk.no så er det en del kommentarer fra folk som er misfornøyde der. Tror de har mye å lære av arrangementet i dag, men det var vel også første gangen løpet gikk av stabelen, så da er det vel en del småfeil. Men ja, garderobegreiene var helt kaotisk + at det var litt snodig at man fikk beskjed om å bruke toalettene på restaurantene. Kanskje ikke så populært der..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg var med, men bare 5 km. Jeg fikk sms med tid bare 10 min etter målgang! Men mailen som skulle komme har jeg ikke sett. Og ja, garderobeløsningen var jo totalt kaos!! Har fått mail i dag med evalueringsspørsmål, så håper mange svarer der, så de har noe å gå ut i fra til neste år. Det var også litt merkelig å si at de som tok 5 km løypa skulle holde til høyre... for man måtte da vitterlig til venstre... Håper uansett at de prøver igjen til nesteår, for jeg har lyst å forbedre tiden min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå