Gå til innhold

Hvem er du?:O

Anbefalte innlegg

Gjest Setareh
Skrevet

Kanskje vi kan bli litt bedre kjent med hverandre? komigjen..

Okei, vi kan begynne med meg.

Jeg er en 21 år gammel jente, bor for meg selv i en nydelig leilighet i Oslo, er singel :( jobber og skal studere ernæring nå til høsten :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg er Bjørn er født i 82. Jeg jobber i Oslo, jeg har kone og barn. Jeg er opptatt av det aller meste og liker egentlig alt.

Jeg er utdannet elektroingeniør og jobber over hele kloden. Jeg skal skifte yrke og skal derfor ta en ny utdannelse. Jeg like meg ute i skogen, i treningssalen, i ringen, i ekstreme situasjoner. Jeg er utdannet i TMBN og tar de fleste utfordringene.

Skrevet

Kanskje vi kan bli litt bedre kjent med hverandre? komigjen..

Okei, vi kan begynne med meg.

Jeg er en 21 år gammel jente, bor for meg selv i en nydelig leilighet i Oslo, er singel :( jobber og skal studere ernæring nå til høsten :fnise:

Gleder meg til du får litt kompetanse og flytter inn på kosthold og trening-forumet.

Jeg er i slutten av 20-årene og lidenskapelig opptatt av idrett og det rundt idrett.

Er selv i arbeid, men vil ikke identifisere yrket da det ikke er så mange av oss i Norge og jeg lett ville kunne bli kjent igjen.

Kommer fra en del på Vestlandet og bor på en annen del. Har bokmål som hovedmål og liker turer i skog og mark.

Gjest Setareh
Skrevet

Gleder meg til du får litt kompetanse og flytter inn på kosthold og trening-forumet.

Jeg er i slutten av 20-årene og lidenskapelig opptatt av idrett og det rundt idrett.

Er selv i arbeid, men vil ikke identifisere yrket da det ikke er så mange av oss i Norge og jeg lett ville kunne bli kjent igjen.

Kommer fra en del på Vestlandet og bor på en annen del. Har bokmål som hovedmål og liker turer i skog og mark.

Gleder meg til det jeg også!:)

Gjest Seniorita
Skrevet

Jeg er ei jente på 21. (født 090690)

Jeg er mamma til ei lita jente på 3 mnd og 2 dager.

Jeg har bodd med min samboer (far til mitt barn) i 2 og et halvt år. (Han er 24)

Jeg bor i blomsterbyen, nærmere sagt Kristiansand.

Når det kommer til mat er jeg ikke særlig kresen, men favoritten er taco og wok!

Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg nærmer meg 30, eller 40. litt usikker der.

Bor i trønderland med typen.

Jeg kan lage prompelyder med håndflatene.

Jeg skjemmes litt over at jeg ikke kan å strikke.

Jeg elsker å sette opp lister over ting. Når jeg hadde en jobb jeg hatet så laget jeg en liste over hvor mange sekunder,minutter og timer det var igjen til dagen var over.

Jeg misliker dyr med skall..eller som ser skallete ut (ikke hårløse altså) Men sånn beltedyr og slanger og slikt. Jeg blir kvalm av disse lagene/skallene.

Tjaaa...ellers så ler jeg jævlig mye, og høyt. Det morsomste jeg vet er folk som snubler, inkludert meg selv.

Dette var vel det absolutt viktigste man trenger å vite om meg.

• Liker 1
Gjest Setareh
Skrevet

Jeg nærmer meg 30, eller 40. litt usikker der.

Bor i trønderland med typen.

Jeg kan lage prompelyder med håndflatene.

Jeg skjemmes litt over at jeg ikke kan å strikke.

Jeg elsker å sette opp lister over ting. Når jeg hadde en jobb jeg hatet så laget jeg en liste over hvor mange sekunder,minutter og timer det var igjen til dagen var over.

Jeg misliker dyr med skall..eller som ser skallete ut (ikke hårløse altså) Men sånn beltedyr og slanger og slikt. Jeg blir kvalm av disse lagene/skallene.

Tjaaa...ellers så ler jeg jævlig mye, og høyt. Det morsomste jeg vet er folk som snubler, inkludert meg selv.

Dette var vel det absolutt viktigste man trenger å vite om meg.

hahhhaa, må si at jeg fikk en god latter nå!

Skrevet

Jeg er en 18 og et halvt, snart 19 år gammel jente.

Jeg bor i Stavanger, men skal snart til Bergen på folkehøgskole.

Teater er noe av det kjekkeste jeg vet, både å se på og å spille selv.

Jeg har forhåpentligvis førerkortet om ca. en måned.

Skrevet

Jeg er ei 24 år gammel jente, som bor sammen med typen gjennom 1,5 år, midt i Trondheim by.

Mine hobbyer: Strikking (amigurumi), se og diskutere filmer, høre på musikk (og konserter).

Liker å snakke om det meste, så lenge jeg føler jeg har noe å si og vet litt om tema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...