Gå til innhold

Skal ut på byen og finne min framtidige kone.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Steder jeg bør gå, steder jeg bør unngå?

Tips og triks mottas med takk.

Er mann, 32, singel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner ikke di fremtidlige kone på byen.

Du finner henne ute i jobb, eller i aktivitetsgrupper etc. Kanskje på tur.

Engasjer deg i noe du liker, og ha øynene oppe for de som er på skalaen 5 også.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Er mann, 32, singel.

Hehe. Unngå "Tors hammer". Litt usikker på om det finnes ennå, men hvis det gjør det og du skal ut i Oslo, så er det mange desperate eldre kvinner der. Kanskje greit hvis du bare skal ha ei for moro, men om du skal finne din fremtidige kone bør du gå andre steder...

Gjest Gjest
Skrevet

Si ikke det. Jeg har møtt et par tidligere kjærester som jeg helt fint kunne stiftet familie med på byen. Og den følelsen var gjensidig. Et par flotte jenter, spesielt hun første. Det var andre ting, som avstand, som ødela. Ikke at vi møttes på byen.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde det vært så enkelt, men finner de ikke om du ikke går ut å møter folk da, om du ikke leiter på nettet;) jeg er aleine med 3 barn og det har ikke vært vanskelig å finne seg en kjæreste, men enkelt er det ikke med alderen...Lykke til ;)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt uprofejonelt å sjekke opp kollegaer jeg...

• Liker 1
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hm hva med Dubliner? Eller Bar Vulkan? Kan lønne seg å snakke med de som ikke er hinsides dritings da :)

Skrevet

Prøv sukker.no istedenfor! Evnt match eller lignende

Skrevet

Synes det er litt uprofejonelt å sjekke opp kollegaer jeg...

Ikke innenfor din jobb. Oppsøk hennes arbeidsplass. Det kan være sykehus, butikk, etc.

AnonymBruker
Skrevet

Hm hva med Dubliner? Eller Bar Vulkan? Kan lønne seg å snakke med de som ikke er hinsides dritings da :)

Skal prøve dette.. Det er i Oslo?

Gjest anette
Skrevet

Det er jo utrolig mange (og forskjellige) folk ute på byen - så det er store sjanser for at du treffer en OK dame, men ikke forvent så mye. Dra ut og ha det gøy! Det bør være din første proritering, ingen liker desperate menn eller kvinner på jakt etter en å dele livet med. Ta det med ro, finner du tonen med noen kan du spøre etter tlfnr :)

Skrevet

Er mann, 32, singel.

sorry, skal ikke ut i kveld :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

er det noen der ute som har møtt mannen eller kvinnen i sitt liv ute på byen?

AnonymBruker
Skrevet

Er mann, 32, singel.

Og du bor i hvilken by?

Bor du i Oslo, unngå Champagnestedene med golddigers.

Bor du på landet, unngå låvefestene og hjemmebrent.

Dra på et sted du liker, og finn henne der! :) Mange, mange finner sin mann/kone ute på byen, det er et sosialt sted :)

Skrevet

er det noen der ute som har møtt mannen eller kvinnen i sitt liv ute på byen?

Jeg har. Vi møttes på byen. Vi danset masse og hadde en kjempefin kveld. Da utestedet stengte utvekslet vi telefonnummer. to dager etterpå dro vi på kino og café. Nå har vi vært gift i åtte år. Kjærligheten kan man finne over alt, også på byen.

• Liker 4
Skrevet

Enig i at man kan finne kjærligheten på byen! Det er jo den arenaen flest folk møtes for å ha det gøy. Mange single der ute som ønsker å møte noen og som er seriøse. Problemet er bare å finne den "rette" for deg. Jeg har to seriøse forhold bak meg som jeg møtte på byen. At det ikke ble oss for resten av livet er det andre grunner til enn det at vi møttes ute.

Tror man bare må være mer aktiv og åpen generellt, både i forbindelse med jobb, kurs man er på, aktiviteter, ute på byen osv. Samt ikke være for full...Men være smilende, positiv og virke interessert i den du snakker med. Lykke til ;)

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at like barn leker best.

Hvordan skal man klare å finne ut av det i løpet av noen få timer i fylla ute på byen?

Jeg vil påstå at det er umulig.

Skrevet

Problemet er at like barn leker best.

Hvordan skal man klare å finne ut av det i løpet av noen få timer i fylla ute på byen?

Jeg vil påstå at det er umulig.

Vel på de timene fant jeg ut i hvert fall fem ting om han. Jobben hans, at han har barn, at han liker å danse, hva slags musikk han liker og at han er et surrehue. :fnise:

Skrevet

Vel på de timene fant jeg ut i hvert fall fem ting om han. Jobben hans, at han har barn, at han liker å danse, hva slags musikk han liker og at han er et surrehue. :fnise:

Wow, jeg forstår at du er kravstor ;):ler:

Skrevet

Wow, jeg forstår at du er kravstor ;):ler:

Det var nok til at jeg ville treffe han igjen, men jeg visste mer om han da vi giftet oss. Man får aldri vite alt om noen med en gang uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...