FrkHøne Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg venter mitt barn nr 2 og det blir ca 16 mnd mellom de to. Har full barnehageplass til største, men Sambo jobber skift og det blir garantert tider der jeg må avgårde med begge alene og da går det ikke med Emmaljungan alene.. Så jeg vil ha tips til hvilken vogn jeg skal kjøpe! Har egentlig ikke så mange kriterier men vil absolutt ha babyen i bag og vendt mot meg så jeg ser h*n. Og vil ha avdelte sittedeler. Helst hardbag men ikke noe must.. Hvilken vogn har DU hatt? Fornøyd? Vil høre flest mulig meninger
Gjest imli Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Same aldersforskjell mellom mine,var heime med begge. Eg kjøpte berre ei brukt Simo tvillingvogn. Hadde Simovogn frå før, så då passa bagen oppi tvillingvogna, og det var jo kjekt i starten. Heilt grei vogn, men tung å trille sjølvsagt. Hadde valt noko anna om eg hadde hatt råd til det. Etterkvart funka det i grunnen like greit med eldstemann på ståbrett festa til enkeltvogna.
Gjest Lisa Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Jeg venter mitt barn nr 2 og det blir ca 16 mnd mellom de to. Har full barnehageplass til største, men Sambo jobber skift og det blir garantert tider der jeg må avgårde med begge alene og da går det ikke med Emmaljungan alene.. Så jeg vil ha tips til hvilken vogn jeg skal kjøpe! Har egentlig ikke så mange kriterier men vil absolutt ha babyen i bag og vendt mot meg så jeg ser h*n. Og vil ha avdelte sittedeler. Helst hardbag men ikke noe must.. Hvilken vogn har DU hatt? Fornøyd? Vil høre flest mulig meninger Her er det 2 år imellom:). Vi er glade i å gå på tur og bruker vogna mye i hverdagen. Vi kjøpte easywalker duo gjennom en nettbutikk i nederland(babyjungle). Er kjempefornøyd med valget:D Den er ganske dyr i Norge(for selve vogna og hardbag ca. 10 000..), men jeg ga 7000kr for selve vogna, bagdel,1 fleecepose, handlenett, "seatinsert" og regntrekk på babyjungle:D . Den er lett(til å være tvillingvogn)tar liten plass i bilen, enkel å kjøre og er smal:). Det eneste aberet er at baggen er liten... Og at det ikke følger med noe ekstrautstyr(som regntrekk til bag og sittedel, stelleveske, pumpe, vedlikeholdsett, stormtrekk). Ville ikke valgt annerledes, men det koster jo til å være en ganske begrenset vognperiode. Jeg er i permisjon så selv om eldstemann har barnehageplass er han allikevel mye hjemme(levere sent, henter tidlig). Vi får daglig komplimenter for vogna vår. Kult he,he
Miss moneypenny Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Jeg har fundert på det samme, tror jeg kommer til å kjøpe et søskensete, som kan festes på emmaljunga-vognen Jeg kommer ikke til å være på tur med begge så veldig mye samtidig, så for oss tror jeg dette er en grei løsning. Eventuelt en søskenvogn når den minste er stor nok til å sitte. Men dere skal kanskje bruke vogn litt mer enn oss? Hva med den Phil and teds vogna? Den ser jo ganske fin ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå